Fot. Arkadiusz Kaczanowski

Zobacz galerię [44 zdjęć]

Fot. Arkadiusz Kaczanowski
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Propertydesign.pl
21 lut 2017 15:05

4 Design Days - hity branży łazienkowej

Jak stoiskiem przyciągnąć uwagę klientów? Podczas tegorocznych 4 Design Days nie brakowało imponujących, bardzo przemyślanych aranżacji i stoisk na hali wystawowej. Spore i widoczne grono wśród nich stanowiły firmy łazienkowe.

4 Design Days to doskonała okazja do zaprezentowania się w pełnej krasie swoim partnerom handlowym jak i klientom ostatecznym. Część targowa w tym roku była większa, niż podczas pierwszej edycji. Odpowiednie zaprojektowane stoisko jest doskonałym sposobem nie tylko na przyciągnięcie uwagi zwiedzających, ale też pokazania swojej unikalnej oferty. 

Portal Rynek Łazienek analizuje w jaki sposób w tym roku wystawiały się podczas 4 Design Days firmy z branży łazienkowej. 

Wśród wystawców znalazło się kilkanaście stoisk na których prezentowano ofertę marek łazienkowych. I były to stoiska najbardziej okazałe i przyciągające uwagę w gronie targowych wystawców. Roca pokazywała się wspólnie z marką Laufen na stoisku utrzymanym w czarno-białej stylistyce. Podobne barwy dominowały na ekspozycji Ceramiki Paradyż, która miała formę całościowej aranżacji domu. Imponowała forma stoiska salonu Mera czy kompaktowy, ale elegancki punkt marki Max-Fliz. Także stoiska mniejszych wystawców – jak GroheNovelliniNew TrendyFerroBozzaMCJMochnikBesco czy Deante zwracały uwagę swoją elegancją i troską o detal - zauważają dziennikarze portalu.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH