Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Jaume Cassanyer Tosques, menedżer produktu, Laufen. Fot. PTWP
Jaume Cassanyer Tosques, menedżer produktu, Laufen. Fot. PTWP
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Anna Sołomiewicz
30 sty 2019 13:50

Czym polski klient różni się od zagranicznego?

Jakie produkty najchętniej kupujemy w Polsce, a co sprzedaje się najlepiej np. w Chinach? Rąbka tajemnicy uchylił nam podczas 4 Design Days Jaume Cassanyer Tosques, menedżer produktu, Laufen.

Oczywiście każdy kraj ma swoją specyfikę. Staramy się dopasować ofertę do każdego kraju i rejonu świata, zgodnie z potrzebami klientów. Na przykład w Szwecji jest specyficzny rodzaj instalacji toalet - musimy robić dla nich specjalny produkt. W Chinach toalety myjące są bardziej popularne niż w Europie. Trzeba zatem iść w tym kierunku. Najważniejsze to słuchać klienta - przekonywał Jaume Cassanyer Tosques.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH