• Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Propertydesign.pl
07 marz 2017 12:12

Noti: znane nazwisko pomaga wypromować produkt

- Nazwisko znanego projektanta jest tym, co na pewno pozwala na lepszą promocję mebli - mówił nam podczas 4 Design Days Łukasz Hojan z firmy Noti.

Marka Noti była jednym z wystawców podczas 4 Design Days. Łukasz Hojan, reprezentant marki, opowiedział nam o tym, jak projektować meble, które zdobywają uznanie klientów oraz nagrody. Fotel z kolekcji Manta autorstwa Piotra Kuchcińskiego zdobył tytuł "Meble Plus - Produkt Roku 2017".

- Aby produkt odnosił sukces są potrzebne trzy rzeczy - dobry projektant, dobra współpraca na linii producent-projektant oraz dobre wykonanie na etapie końcowym - mówi Łukasz Hojan.

Noti na stałe zatrudnia jednego projektanta - jest nim właśnie Piotr Kuchciński. Ale firma realizuje też współpracę z innymi artystami, jak Tomek Rygalik oraz Krystian Kowalski, przy czym odbywa się to przy okazji pojedynczych inicjatyw.

- Nazwisko znanego projektanta jest tym, co na pewno pozwala na lepszą promocję mebla - mówi Hojan.

 

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH