Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Joanna Dec Galuk.jpg
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
31 sty 2019 09:06

One Day Design Challenge by Roca: o kulisach wyjątkowego konkursu

Joanna Dec-Galuk, dyrektor marketingu w firmie Roca Polska była z nami na 4DD i opowiedziała o założeniach oraz zdradziła poziom trudności zadania konkursowego 2. edycji konkursu One Day Design Challenge by Roca. To była już druga polska edycja tego konkursu w Polsce, która miała swoją premierę 26 stycznia br. na 4 Design Days.

Joanna Dec-Galuk, dyrektor marketingu w firmie Roca Polska podkreślała, że formuła konkursu One Day Design Challenge by Roca jest dynamiczna i aktywna. Wymagała od uczestników konkursu pracy pod dużą presją czasu, zaś z drugiej strony od członków Jury dużej dyscypliny i skupienia przy ocenianiu i wyłowieniu tych najpiękniejszych "perełek" wśród wielu projektów konkursowych.

Czytaj także: Poznaj zwycięzców 2. edycji Roca One Day Design Challenge

– Uważam, że tegoroczne zadanie było wyjątkowo trudne. Mianowicie, uczestnicy mieli do zaprojektowania przestrzeń łazienkową w sklopie detalicznym, I uwaga! Nie mówimy tutaj w żadnym wypadku o galeriach handlowych, a mowa to u małym sklepie spożywczym, AGD, czy odzieżowym, w którym nie ma toalety. Więc z jednej strony trzeba przewidzieć dostępną, ale ograniczoną powierzchnię na łazienkę i pogodzić ją z potrzebami klientów małego sklepu – podsumowała Joanna Dec-Galuk, dyrektor marketingu w firmie Roca Polska.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH