045418_r0_1140.jpg
Autor: Redakcja
17 lut 2017 15:10

Przepis na idealne centrum handlowe? Niesztampowa rozrywka

Dziś w centrach handlowych musi być rozrywka, ale zaplanowana i niesztampowa – taki wniosek przyniosła dyskusja „Szczypta rozrywki, garść mody, kawał high-techu i jeszcze trochę architektury. Przepis na idealne centrum handlowe” podczas 4 Design Days.

Dzisiejsze centra handlowe nie mogą żyć bez oferty lifestyle. Rozrywki nawet powinno być w nich więcej. – Z moich doświadczeń i spostrzeżeń wynika, że rozrywka jest potrzebna. To może być dobrze zaplanowany foodcourt czy kino – choć kino się nie przekłada na obroty, ale buduje pewną lojalność wśród klientów. Dziś na przykład kręgielnie przeżywają renesans. Trzeba dążyć do tego, aby wyróżnić centrum na tle konkurencji – uważa Grzegorz Filipczyk, dyrektor, CH Forum w Gliwicach.

Rozrywki oczekują też millenialsi, którzy mają sprecyzowane oczekiwania. – Rozrywka musi być mądra i dostosowana do grupy docelowej. Nie można kierować oferty do wszystkich. Trzeba znaleźć pomysł na rozrywkę – zauważa Aleksandra Stefaniak ,Business Partner, U. Marketing Agency.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH