Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Systemy meblowe do przechowywania firmy Tylko w prosty sposób można dopasować do niemal każdego wnętrza i metrażu. Zdjęcia: Robbie Lawrence, Max Zieliński

Zobacz galerię [6 zdjęć]

Systemy meblowe do przechowywania firmy Tylko w prosty sposób można dopasować do niemal każdego wnętrza i metrażu. Zdjęcia: Robbie Lawrence, Max Zieliński
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
06 lip 2018 14:24

Młody polski design: start-up, czyli pomysł na biznes

Każdy biznes zaczyna się od pomysłu. W przypadku start-upów liczy się przede wszystkim jego nietuzinkowość! Jak się okazuje, w każdej dziedzinie jest miejsce na innowacyjną działalność, również w branży wnętrzarskiej.

Określenie „start-up” zyskało na ogromnej popularności w ciągu ostatnich kilku lat, choć jego znaczenie bywa dość sporne. Niekiedy mianem start-upów określa się każdy nowy biznes, inni uważają, że słowo jest nadużywane przez co straciło na swoim oryginalnym znaczeniu. Generalnie jednak możemy przyjąć, że start-upami zwykło się nazywać firmy, które podejmują się innowacyjnych działań. Nie oznacza to od razu, że biznes taki musi działać w obrębie branży nowych technologii. Natomiast firma powinna mieć oryginalny pomysł na swoją działalność, wnoszący coś nowego do istniejących rynków. I choć start-upy nie muszą skupiać się na branży komputerowej, to często są związane i wykorzystują potencjał drzemiący w Internecie i nowych technologiach. Wśród interesujących pomysłów na biznes możemy znaleźć również coraz więcej firm działających w szeroko rozumianym świecie designu i aranżacji wnętrz.

Z pewnością jednym ze start-upów, o których zrobiło się ostatnimi czasy głośno, zarówno w Polsce, jak i na świecie jest Tylko. O założonej przez Michała Piaseckiego, Mikołaja Molendę, Benjamina Kunę, Jacka Majewskiego oraz Hanię Kokczyńską firmie pisały między innymi niemiecki Die Welt i francuski LeMonde, mówiono o nich również w CNN. Czym młodym przedsiębiorcom z Polski udało się przyciągnąć międzynarodową uwagę? Firma oferuje systemy meblowe do przechowywania, które w prosty sposób można dopasować do niemal każdego wnętrza i metrażu. Na stronie internetowej, przez którą dokonuje się zakupu, można wybrać nie tylko wysokość czy szerokość mebla, ale także takie detale jak gęstość rozmieszczenia półek. Personalizacja polega na dostosowaniu wymiarów, stylu oraz koloru mebla za pomocą prostych w obsłudze suwaków. Pozwala to klientowi w przeciągu paru ruchów stworzyć regał który będzie idealnie dopasowany do jego potrzeb. Może on nie tylko być dostosowany wymiarowo do przestrzeni, w której się znajdzie ale też do przedmiotów, które chcemy na nim umieścić – wyjaśnia Benjamin Kuna. Meble oferowane przez Tylko wpisują się w rosnące zainteresowanie produktami odpowiadającymi indywidualnym potrzebom klientów i konkretnych wnętrz. Co ciekawe, choć pozwalające dopasować się do różnych pomieszczeń, mebli spod szyldu Tylko nie można kupić w żadnym stacjonarnym sklepie. Benjamin Kuna przekonuje, że jest to zaleta, nie wada ich rozwiązania. W przeciwieństwie do innych marek, nie posiadamy sklepów stacjonarnych, które konsumują 50 procent ceny płaconej przez klienta. W związku z tym jesteśmy w stanie zaoferować lepszą jakość w stosunku do ceny i bezkompromisowo podejść do materiałów, których używamy – wylicza współzałożyciel firmy. Wykonywane z pochodzącego z fińskich lasów drewna wierzbowego meble docierają pod same drzwi zamawiającego, który widzi je wówczas po raz pierwszy „na żywo”.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH