Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Materiały prasowe PLN Design

Zobacz galerię [12 zdjęć]

Materiały prasowe PLN Design
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: GOOD INSIDE
05 cze 2018 11:31

Piękne wnętrze - postaw na polski design

O tym, że polskie marki są dobre wiadomo nie od dziś, ale dotychczas w grę wchodzili tylko duzi gracze bez względu na branżę. Teraz okazuje się, że Polacy coraz bardziej są eko, pro, wege, ale też coraz częściej doceniają marki, które wytwarzają swoje produkty rzemieślniczo. Począwszy od lodów na designie kończąc.

Ten trend stał się kluczowy przy powstaniu marki GOOD INSIDE, sklepu internetowego, który zrzesza młodych polskich producentów asortymentu do wyposażenia wnętrz. Miejsce tu znajdą wszyscy Ci, którzy produkują zarówno produkty powtarzalne, ale na małą skalę, jak i unikaty. To trudne - mówi współwłaścicielka sklepu i twórca konceptu Małgorzata Stasinowska, jednak od razu dodaje, że chce się jej poświęcić kilka godzin na wprowadzanie ich do sklepu bo dzięki temu GOOD INSIDE zyskuje niepowtarzalność w ofercie i wartość jako reprezentant niszowych marek.

To, czym różni się sklep od portali na których wystawiane są produkty hand made to konkretny kierunek: wnętrza. Tak więc w sklepie nie ma biżuterii ani odzieży ale za to jest kompleksowy asortyment do wyposażenia przestrzeni zarówno domowych, jak i komercyjnych. Właściciele GOOD INSIDE mówią, że chcą tłoczyć polski design do wnętrz komercyjnych t.j: biura, hotele, inwestycje pożytku publicznego a także do wnętrz domowych. Zależy im, aby o sklepie wiedziało jak najwięcej osób, bo tym samym promują wszystkie marki, które mają u siebie na stronie www.good-inside.com.

Prowadzenie tak dużych projektów jak realizacje przestrzeni biurowych hotelowych czy innych inwestycji to ogromna szansa na dalszy rozwój naszej marki oraz naszych producentów. Dzięki temu, że w sektorze producentów mebli poruszam się od ośmiu lat sprawia, że łatwiej mi połączyć te dwa światy: młodego producenta ze światem architekta czy inwestora. Działam jako doradca, staram się inspirować polskim designem a w zamian otrzymuję od producentów ogromne zaufanie i chęć dalszej współpracy. Klient dostaje coś wyjątkowego a po stronie producenta ktoś realizuje swoje marzenie o własnym biznesie - mówi nam Małgorzata Stasinowska z GOOD INSIDE.

Potwierdzeniem tego konceptu biznesowego wprowadzonego przez właścicieli jest fakt, iż w ostatnich latach w Polsce powstało mnóstwo młodych marek zajmujących się produkcją drobnego asortymentu do wyposażenia wnętrz. Wystarczy rozejrzeć się na targach związanych z designem, które z roku na rok powstają coraz w większej ilości. Warto podkreślić, że liczba odwiedzających jest z roku na rok coraz większa. Jak podaje KPMG w raporcie „Rynek meblarski w Polsce” z czerwca 2017 roku „średnia kwota przeznaczona na zakup mebli przez gospodarstwo domowe w ciągu ostatnich trzech lat wynosi 4,5 tyś zł brutto. Aż 93% z ankietowanych kupiło od 2014 roku meble z czego 61% zdecydowało się na nowe meble”. To pokazuje jasno, jest popyt i jest podaż.

Dobra sytuacja rynku mebli w Polsce zachęca wielu na przejście na własny biznes, ale niekiedy są to również historie, kiedy ktoś wytwarza coś hobbystycznie a rodzina bądź przyjaciele namawiają, aby dzieła te upowszechnić i wystawić w sklepie internetowym ponieważ e-commerce w Polsce ma się całkiem dobrze. I tu często pojawia się problem, bo marek powstało na tyle dużo i każda z jakąś historią, że dziś trzeba się naprawdę sporo natrudzić, aby w gąszczu młodych producentów nie zginąć a także pokazać siebie i swoją wyjątkowość. Na siłę w grupie stawia GOOD INSIDE, które stara się pozyskiwać takie „perełki” na rynku aby swoim klientom pokazać wyselekcjonowane marki w jednym miejscu.

Koncept GOOD INSIDE rozwija się nieustannie. Właściciele powtarzają, że polski design powinien być dla wszystkich. W związku z tym na stronie można znaleźć ikonkę dwóch rączek ze znakiem PJM, co oznacza że informacja o sklepie jest również przygotowana w polskim języku migowym. Inspirujące również dla nas.

Trzymamy kciuki za dalszy rozwój polskich marek i zapraszamy do sklepu www.good-inside.com

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH