Najnowsze dzieło Roberta Majkuta to projekt pierwszego w Polsce Concept Store Dr Ireny Eris, wizytówka marki, w pełni odzwierciedlająca jej tożsamość. Fot. Robert Majkut Design

Zobacz galerię [5 zdjęć]

Najnowsze dzieło Roberta Majkuta to projekt pierwszego w Polsce Concept Store Dr Ireny Eris, wizytówka marki, w pełni odzwierciedlająca jej tożsamość. Fot. Robert Majkut Design
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Katarzyna Masłowska
09 lut 2018 13:56

Piękno i luksus w najnowszym projekcie Roberta Majkuta

Najnowsze dzieło Roberta Majkuta to projekt pierwszego w Polsce Concept Store Dr Ireny Eris, wizytówka marki, w pełni odzwierciedlająca jej tożsamość. Jest częścią The Designer Gallery warszawskiej Galerii Mokotów.

Projekt tak wyjątkowej przestrzeni jaką jest concept store, wymaga pogłębionej analizy firmy, poznania wyznawanych przez nią wartości oraz tożsamości marki. Robert Majkut, współpracując z dr Ireną Eris, bezbłędnie oddał wszystko to, z czym identyfikuje się marka - zamiłowanie do piękna, kobiecość i niezawodność.

Elegancja z nutą nowoczesności

Concept Store mieści się w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Warszawie. W The Designer Gallery znajdziemy najlepsze marki ze świata mody, urody i designu. Wnętrze zostało zrealizowane w najwyższym standardzie, z dbałością o każdy detal.

 

Zobacz także: Parterowy dom. Zobacz 15 wyjątkowych projektów

Nowoczesne, a zarazem funkcjonalne, przykuwa uwagę grą światła i intrygującymi dekoracjami. Szaro-biało-czarna kolorystyka wnętrza wraz z wielkoformatowymi ekranami i minimalistycznymi ekspozycjami, podkreślają elitarny profil marki, jej niezawodność i wyrafinowanie.

Wnętrze z charakterem

Robert Majkut, twórca projektu, opowiedział o procesie dojrzewania koncepcji i inspiracjach, które zadecydowały o efekcie końcowym. 

W przypadku takich marek, jak Dr Irena Eris, szuka się tego, co ją dookreśla. Ostatnio często operuje się takim pojęciem jak DNA marki, które w takich przypadkach trzeba pokazać. Szukaliśmy więc odpowiednich elementów, które, połączone ze sobą, dałyby wrażenie obcowania z marką. W taki sposób, w jaki naszym zdaniem powinniśmy ją postrzegać. Nie awangardowej, ale nowoczesnej. Nie młodzieżowej, tylko opartej o dojrzałość i stateczność. Wynikającej ze sposobu myślenia i działania właścicieli czy wreszcie Twarzą Marki, jaką jest dr Irena Eris, którą wszyscy znają i z nią kojarzą. To niezwykle ciepła, elegancka kobieta, a przy tym bardzo miła i serdeczna osoba. Poszukując tego, co mogłoby ją godnie reprezentować i takich rozwiązań, które by odzwierciedliły te wartości, braliśmy wszystkie te czynniki pod uwagę - wyjaśnił designer.

To Cię również zainteresuje: Płytki ceramiczne: zobacz trendy na 2018 rok prosto z hiszpańskich targów Cevisama

 

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH