Katarzyna Pardiak-Borowska z Działu Rozwoju Wzornictwa Ceramiki Paradyż oraz Magdalena Smuś – architekt projektant z Ceramiki Paradyż przybliżyły w swoim wystąpieniu historię piękna. Fot. Piotr Waniorek

Zobacz galerię [7 zdjęć]

Autor: Katarzyna Masłowska
07 gru 2016 10:25

Forum Dobrego Designu: Piękno tkwi w szczegółach

Ceramika Paradyż, Partner Główny Forum Dobrego Designu 2016, przedstawiła 7 grudnia wyjątkową prezentację na temat nowych kolekcji płytek ceramicznych oraz aktualnych trendów w aranżacji wnętrz.

Na IV Forum Dobrego Designu nie mogło zabraknąć głosu czołowych producentów płytek ceramicznych. Katarzyna Pardiak-Borowska z Działu Rozwoju Wzornictwa Ceramiki Paradyż oraz Magdalena Smuś – architekt projektant z Ceramiki Paradyż przybliżyły w swoim wystąpieniu pt. "Piękno tkwi w szczegółach" nowe kolekcje płytek 75x75, w tym między innymi inspirującą kolekcję Optimal w pięciu eleganckich, spokojnych kolorach.

W swoim wystąpieniu podkreślały m.in pionierskie rozwiązania na rynku, których autorem była Ceramika Paradyż, np. to że jako pierwsi w Polsce wprowadzili druk cyfrowy. Jedną z takich innowacji jest też kolekcja, która była głównym bohaterem prezentacji - skupionej na analizie i procesie projektowania produktu.

Innowacyjność, funkcjonalność i estetyka to rzeczy, które definiują postrzeganie kategorii piękna - podkreślała Katarzyna Pardiak-Borowska. W nawiązaniu do tego, razem z Magdaleną Smuś opowiedziały, jak kształtowały się i skąd pochodzą dziś obowiązujące kanony piękna - wskazując, że pewne wzorce są uniwersalne i stałe, niezależnie od epoki.

Współczesne media społecznościowe są dziś chyba najlepszym barometrem trendów - dodawała przedstawicielka Ceramiki Paradyż.

Wraz z Magdaleną Smuś pokazały, jak powstawały kolekcje o rozmiarach 75x75 cm. Tworzenie nowych produktów to ewolucja. Projekt płytek w tym rozmiarze był więc naturalną konsekwencją rozwoju popularnych kolekcji w rozmiarze 60 cm. Proporcje oraz kształt nowych kolekcji to nawiązanie do klasycznych kanonów piękna - stwierdzała Małgorzata Smuś.

Tym co nas inspirowało były zmysły - każda z kolekcji nawiązuje do pięciu sfer naszego postrzegania świata - opowiadała Katarzyna Pardiak-Borowska.

Prelegentki zabrały uczestników w podróż po najnowszych trendach oraz inspiracjach kształtujących ofertę polskiego producenta płytek, w tym nową kolekcję płytek wielkoformatowych. 

Ceramika Paradyż to jeden z czołowych polskich producentów płytek ceramicznych, który od ponad 27 lat kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki w aranżacji wnętrz.

 

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

CZYTAJ WIĘCEJ