Dobrzemieszkaj.pl - projektowanie, aranżacja wnętrz, wystrój mieszkania

Zaufanie i pozytywne relacje są niezbędne do długofalowej współpracy z klientem. Fot. Archiwum projektantki

Zaufanie i pozytywne relacje są niezbędne do długofalowej współpracy z klientem. Fot. Archiwum projektantki
  • Autor: Redakcja Archiconnect.pl
  • 14 kwi 2016 12:34 (aktualizacja: 14 kwi 2016 15:19)

Jak nie pozwolić zaszkodzić swojemu wizerunkowi w internecie? Radzi Katarzyna Korus

Jak nie dać się zniszczyć w sieci? Jak budować swoje dobre – zawodowe imię w sieci i nie dać się zniszczyć czarnemu PR-owi? Z projektantką wnętrz, która zmaga się z tymi przeciwnościami na rynku, rozmawia Piotr Sawczuk.

Czy w zawodzie projektanta, podobnie jak w show biznesie, nie liczy się, że mówią źle? Oby mówili?

W zawodzie projektanta niestety nie do końca tak to funkcjonuje...Ważne są pozytywne opinie klientów oraz polecenia. Taka reklama najlepiej się sprawdza i buduje zaufanie już na samym początku współpracy. Zaufanie i pozytywne relacje są niezbędne do długofalowej współpracy z klientem oraz podejmowaniu wielu decyzji dotyczących stylizacji, wydatków oraz efektu końcowego. Pracując z klientem przez pół roku, rok lub dłużej, bardzo ułatwia to pracę oraz jest warunkiem jej podjęcia. Tzw. dobrą opinię buduje się latami i wykonując wiele zleceń, natomiast czasami starczy jedno nieprzychylne zdanie aby to wszystko zniweczyć, dlatego to taka cienka linia.

Internet jest jednym z głównych źródeł Państwa pracy. To też świetne miejsce na czarny PR. Czy łatwo jest dziś „zniszczyć” projektanta wnętrz w internecie? Boryka się Pani z takimi problemami?

Internet jest dziś największym źródłem wiedzy dla każdej branży, także dla kogoś, kto chce rozpocząć remont lub budowę. Często klienci znajdują kogoś z mojej branży taką właśnie drogą. Mam szczęście do ludzi, tak mogę stwierdzić po 20 latach mojej pracy i mam wiele pozytywnych zwrotnych informacji co na pewno cieszy i daje wiele energii do działania. Praca projektanta, moim zdaniem polega na realizowaniu spójnej wizji klienta oraz architekta wnętrz. Ważnym elementem końcowego sukcesu jest dialog dwóch stron i rozmowa o swoich oczekiwaniach i ograniczeniach ale także zaufanie do architekta to od strony klienta. Natomiast po stronie projektanta ważnym jest rzetelne i profesjonalne wykonanie zlecenia. Tak jak w każdym związku „do tanga trzeba dwojga”. Najfajniejsze jest chyba to kiedy klient do nas wraca przy kolejnym zleceniu. Jest to werbalny dowód na udaną współpracę.

CAŁY WYWIAD Z KATARZYNĄ KORUS – PROJEKTANTKĄ WNĘTRZ ZOBACZ TU

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

Forum Dobrego Designu

ORGANIZATOR

Organizatorzy

PARTNER GŁÓWNY

Partner Glówny Forum Dobry Design Anwis Partner Glówny Forum Dobry Design BoConcept Partner Glówny Forum Dobry Design Paradyż

PARTNERZY


PARTNERZY WSPIERAJĄCY


PATRONAT MEDIALNY