Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

073817.jpg
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Łazienka.pl
13 marz 2019 14:53

Andrzej Czech o content marketingu w branży kuchennej i łazienkowej

Czym zaskoczą nas marki z branży kuchennej i łazienkowej w 2019 roku? Opowie Andrzej Czech, autor raportu "Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019".

Z roku na rok zmieniają się nie tylko trendy aranżacyjne, ale także metody ich promowania. Firmy oferujące elementy wyposażenia domu, muszą stawiać na coraz bardziej kreatywne rozwiązania, aby dotrzeć do klienta. Niezbędne więc staje się dokładne zaplanowanie komunikacji content marketingowej oraz dobór narzędzi i kanałów dystrybucji treści kierowanych do osób, które szukają pomysłów na urządzenie swojego wnętrza. Jak podchodzą do tego firmy z branży kuchennej i łazienkowej przybliży podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej Andrzej Czech, autor raportu "Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019".

Andrzej Czech - CEO i założyciel Sfera Group, gdzie od 10 lat specjalizuje się w zarządzaniu projektami PR i content marketingu, doradztwie marketingowym i sprzedażowym dla klientów branży budowlano-wnętrzarskiej, FMCG i spożywczej. Jest absolwentem TLCC Business College w Sydney oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, ukończył kurs public relations w Australian College of Journalism. Z zamiłowania do rozwoju - trener sprzedaży i komunikacji interpersonalnej. Interesuje się fotografią.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH