Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Anna Sołomiewicz
18 kwi 2019 13:57

[FBŁiK] Dariusz Gocławski: zróżnicowana funkcjonalność "kluczem" do dobrze zaprojektowanego salonu łazienkowego

Podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej, Dariusz Gocławski z pracowni A+D Retail Store Design opowiedział nam, jak dobrze zaprojektować salon sprzedaży łazienek, a także wyjaśnił różnice w projektowaniu między łazienkami hotelowymi, a łazienkami w centrach handlowych.

Architekta z pracowni specjalizującej się w projektowaniu sklepów, restauracji i biur zapytaliśmy o to, na co zwracać uwagę projektując dobry salon sprzedaży łazienek.

Najważniejsza jest różna użyteczność w różnych porach dnia i tygodnia. W ciągu dnia w tygodniu przychodzi z reguły architekt, czasem z inwestorem, ale z reguły są to wykonawca i architekt. Potrzebują miejsca do rzeczowej rozmowy, porównania produktów, sprawdzenia oferty, warunków handlowych itp. Z kolei w weekendy rodziny przychodzą z dziećmi, które się rozbiegają, zabierają uwagę, co powoduje, że klient mniej czasu spędza w salonie. Rożna funkcjonalność jest kluczem sukcesu salonu łazienkowego - przekonywał Dariusz Gocławski.

Ekspert podzieli się również z nami najistotniejszymi różnicami w projektowaniu łazienek do zgoła innych obiektów komercyjnych, takich jak centra handlowe i hotele.

W galerii handlowej z reguły przychodzimy z rozpędu, ewentualnie z osobą towarzyszącą, która musi poczekać obok. Z kolei w hotelach ma być jak najbardziej domowo, jak najbardziej swojsko. Chyba, że mówimy o hotelu butikowym, w którym mamy zapewnić efekt "wow" - wyliczał architekt.

WASZE KOMENTARZE (1)

DODAJ KOMENTARZ
  • Zofija, 2019-04-20 15:13:56

    Wow, jaki przystojny i elekwentny ekspert od łazienek. Czy może któraś ma do niego numer komórkowy?

POLECAMY W SERWISACH