Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Radosław Zieniewicz
18 kwi 2019 14:25

Juliusz Pakuński, Dachser DIY Logistics: jak zapewnić szybką i skuteczną dostawę

Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej było wspaniałą okazją do tego aby spytać naszych ekspertów, jak zminimalizować koszty związane z dystrybucją i transportem wyposażenia łazienkowego, jednocześnie utrzymując wysoką jakość usług logistycznych? Odpowiedzi na to i wiele innych pytań udzielił Juliusz Pakuński, kierownik rozwoju biznesu w Dachser DIY Logistics podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej.

Wszyscy klienci oczekują szybkiej i skutecznej dostawy. Wiąże się to ze spełnieniem wymagań końcowego klienta do którego towar ma trafić. Mowa tu albo o konsumentach z rynku b2c, albo są to sklepy detaliczne, duże sieci handlowe lub hurtownie działające na rynku b2b – mówił Juliusz Pakuński, kierownik rozwoju biznesu w Dachser DIY Logistics, podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej.

Jak więc producenci i dystrybutorzy wyposażenia łazienkowego, którzy chcą transportować swoje produkty na terenie polski lub za granicę mogą spełnić te wymagania?

Na rynku B2B oferujemy specjalne rozwiązania dla branży DIY. Dachser jako jeden z głównych operatorów tego rynku kumuluje przesyłki od wielu dostawców i dostarcza je do sklepów. Dzięki temu z jednej strony działamy zgodnie z efektem skali, a co za tym idzie, ograniczamy koszty, z drugiej strony market optymalizuje swoje koszty na rampie. Zamiast siedmiu różnych przewoźników czy operatorów przyjeżdża Dachser z siedmioma przesyłkami od siedmiu dostawców. Dzięki temu koszty operacyjne związane z czasem rozładunku, wymaganym sprzętem, unikaniem kolejek, przyjęciem towaru są niższe. W ramach synergii uzyskujemy wartości dodane tak dla dostawcy, jak i dla sieci – podsumował Juliusz Pakuński.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH