Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Prezent na Dzień Kobiet - zdrowa dieta: zielone smoothie. Fot. Termomix

Zobacz galerię [4 zdjęć]

Prezent na Dzień Kobiet - zdrowa dieta: zielone smoothie. Fot. Termomix
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Katarzyna Masłowska
05 marz 2019 13:59

Dzień Kobiet: zrób sobie prezent - zadbaj o kondycję i dietę

Niech tegoroczny Dzień Kobiet będzie pierwszym dniem Twojego nowego stylu życia, w którym zadbasz o to co ważne, czyli zdrową dietę, kondycję i wymarzoną sylwetkę!

Kto powiedział, że postanowienia muszą być tylko noworoczne? Dzień Kobiet jest doskonałą okazją, aby uczynić właśnie ten wyjątkowy dzień pierwszym dniem wprowadzania zdrowych nawyków w życiu każdej kobiety. Efekty diety bogatej w składniki i witaminy istotne dla kobiet oraz zestaw ćwiczeń na te partie ciała, które są dla nich szczególnie ważne, mogą okazać się najlepszym prezentem i gwarancją dobrego samopoczucia każdej z nas!

Praca, dom, zakupy, gotowanie i opieka nad dziećmi. Codzienny harmonogram większości kobiet jest wypełniony po brzegi i nic dziwnego, że trudno znaleźć w nim czas na ćwiczenia. Uwierz, że jednak warto! Nawet 30 minut aktywności fizycznej co drugi dzień pozwoli poprawić kondycję, podkręcić metabolizm i wysmuklić ciało. Masz dwa wyjścia. Możesz postawić na organizowane przez kluby fitness zajęcia grupowe (wykupiony karnet do klubu oraz wzajemne wsparcie koleżanek z grupy zajęciowej mogą być świetnym motywatorem).

Zobacz także: Nowoczesny dom parterowy: piękny projekt i wnętrza

Nie poprzestawaj na jednym typie zajęć. Najbardziej popularne wśród kobiet treningi typu ABT, nastawione na modelowanie mięśni brzucha, pośladów i ud, mieszaj zajęciami typu pump (ćwiczenia ze sztangą przy muzyce, kształtujące ramiona i biust), a także rozciągającym pilatesem czy jogą. Druga opcja to ćwiczenia w domu.

Wystarczy, że kilka razy w tygodniu, cztery wybrane ćwiczenia aktywujące mięśnie nóg, brzucha, pośladków i ramion wykonasz w trzech seriach (każde ćwiczenie po 40 sekund), a każdą z nich będzie przeplatać 2 minutami ćwiczeń cardio (skakanka lub klasyczne pajacyki) oraz 30 sekundami odpoczynku na łyk wody, a Twoje ciało będzie bardziej jędrne, a Ty zyskasz energię na cały dzień.

Złota trójka w kobiecej diecie

Nie od dziś wiadomo, że dieta kobiet i mężczyzn powinna się różnić. I nie chodzi tu tylko o nieco mniejsze w przypadku kobiet, zapotrzebowanie energetyczne. Wybrane witaminy czy pierwiastki są kobiecie potrzebne w większej ilości i w określonych momentach życia. Pierwsze z nich to żelazo – istotny składnik hemoglobiny, dla kobiet istotny szczególnie w czasie menstruacji, a także podczas karmienia piersią.

Bogatym źródłem żelaza jest mięso, zwłaszcza wątróbka. Miękkie cebule z farszem na bazie wątróbki i kaszy gryczanej, z dodatkiem pietruszki będą ciekawą propozycją w menu, która pozwoli dostarczyć ten istotny składnik. Bogatym źródłem żelaza są także pełnoziarniste pieczywo, rośliny strączkowe i zielone warzywa. Dzień rozpoczęty szklanką zielonego smoothie z jarmużem i szpinakiem będzie zatem świetnym pomysłem! Z urządzeniem Thermomix® i przepisem z jednej z najnowszych kolekcji przepisów „Superfoods. Dobre dla zdrowia”, dostępnej na platformie Cookidoo®, przygotujecie go w 5 minut!

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH