Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Adam Ptasiński, prezes zarządu, BR Konsorcjum Refleks i Salony Łazienek BLU. Fot. Marek Misiurewicz

Zobacz galerię [2 zdjęć]

Adam Ptasiński, prezes zarządu, BR Konsorcjum Refleks i Salony Łazienek BLU. Fot. Marek Misiurewicz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Radosław Zieniewicz
17 kwi 2018 13:41

Klienci chcą pięknych i indywidualnych łazienek

Adam Ptasiński, prezes zarządu, BR Konsorcjum Refleks, Salony Łazienek BLU podczas swojej prelekcji dotyczącej tematu „Klient. Jakie łazienki chcą mieć Polacy?” – podkreślał, że klienci salonów łazienek pragną pięknych i indywidualnie zaprojektowanych łazienek. Dlaczego? Ponieważ jak zauważył większość produktów, które sprzedawane są w Salonach Łazienek BLU są łączone z usługą projektową. Konsumenci chcą więc łazienek zaprojektowanych na miarę ich gustów i możliwości finansowych.

Adam Ptasiński, prezes zarządu, BR Konsorcjum Refleks i Salony Łazienek BLU podkreślał, że ponad 50% sprzedaży sieciowej BLU stanowią płytki. Zauważył, że coraz więcej i coraz częściej klienci decydują się na płytki wielkoformatowe.

Z kolei jeżeli chodzi o wzornictwo to prezes Salonów Łazienek BLU podkreślał, że ich klienci sięgają bo bardzo stonowane kolekcje płytek, najczęściej inspirowane naturą i naturalnymi materiałami, takimi jak drewno, kamień. Klienci Salonów Łazienek BLU także poszukują płytek w kolorach betonowych.

Co ciekawe, Adam Ptasiński, zauważył że wśród najlepiej sprzedających się płytek ceramicznych wciąż dominują białe kolory. Klienci posiadający małe łazienki coraz śmielej sięgają też po większe formaty.

Adam Ptasiński podkreślał też, że w Sieci Salonów Łazienek BLU sprzedają się coraz lepiej kabiny otwarte o większych formatach i gabarytach. Dzieje się to koszem wanien. Klienci chętniej wybierają kabiny niż wanny do swoich łazienek.

WASZE KOMENTARZE (1)

DODAJ KOMENTARZ
  • Pasjonatka, 2018-05-09 13:51:56

    Świetny artykuł. To prawda, że teraz stawia się na indywidualizm i wykonawstwo wnętrz (w tym oczywiście armatury łazienkowej) na wymiar. Sami mieliśmy taką możliwość, trochę siedzimy w świecie projektowym.

POLECAMY W SERWISACH