Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Marcelin Matusiak na V Forum Branży Łazienkowej. Fot. Marek Misiurewicz

Zobacz galerię [5 zdjęć]

Marcelin Matusiak na V Forum Branży Łazienkowej. Fot. Marek Misiurewicz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Radosław Zieniewicz
17 kwi 2018 13:04

Marcelin Matusiak: ekspozycja w salonie łazienkowych to jedno z najwiarygodniejszych źródeł informacji dla konsumenta

Marcelin Matusiak, podczas swojej prezentacji „ Klient. Jakie łazienki chcą mieć Polacy?” podkreśla, że Klient kupuje „oczami” to co widzi i to co może zweryfikować w punkcie sprzedaży. Co to oznacza? Ekspozycja w salonie łazienkowym to jedno 2 (obok Internetu) najczęściej wymienianych wiarygodnych źródeł informacji, dla konsumentów podczas zakupu produktów wyposażenia łazienek.

Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, Sales Effectiveness & Consumer Insights w GfK Polonia podczas swojej prelekcji podkreślał że, aby wiedzieć jaką łazienkę chcą mieć polscy konsumenci trzeba na początku sobie powiedzieć jaką łazienkę mają Polacy.

Wskaźnik „ułazienkowienia” gospodarstw domowych pokazuje że aż ¾ gospodarstw ma 1 tylko łazienkę. Na trzy łazienki może pozwolić sobie tylko 6 % właścicieli gospodarstw w tym kraju

Średnia powierzchni łazienki w Polsce wynosi tylko 7 m2. W mieszkaniach jest ona jeszcze mniejsza sięga tylko 5,6 m2. Na tej przestrzeni muszą zmieścić się wszystkie funkcje łazienki: kąpielowa i toaletowa. Marcelin Matusiak twierdzi, że Polacy pożądają ekskluzywnych łazienek. Pożądają piękne salony łazienkowe, ale ogranicza ich powierzchnia małych łazienek.

W 77% polskich łazienek jest łączona funkcja kąpielowa + toaleta w 1 pomieszczeniu,. Marceli Matusiak podreślał że Mówiąc o łazienkach musimy mieć świadomość o jakich zasobach i możliwościach konsumentów mówimy.

Jakimi kryteriami kierują się Polacy o zakup łazienki?

Otóż klienci zapytani czym kierują się przy wyborze wyposażenia łazienek w 51% podkreślają że ceną a 41 % z nich poszukuje jakości Jednak zdaniem naszego eksperta, jeżeli klient kupuje produkt nie jest w stanie samodzielnie ocenić wygody użytkowania trwałości i tych produktów.

Klient kupuje „oczami” to co widzi i to co może zweryfikować w punkcie sprzedaży. Klient kupuje i płaci określoną cenę, ale nie może zweryfikować jakości i trwałości przy zakupie wyposażenia łazienkowego.

Ekspozycja w sklepie to jedno 2 (obok Internetu) najczęściej wymienianych źródeł informacji w produktach wyposażenia łazienek.

Ekspozycja w salonie łazienek jest więc źródłem wiedzy o największym wpływie na decyzję o zakupie określonych produktów do łazienki. To właśnie eskpozycja inspiruje konsumentów do zmian pokazuje jakie produkty trzeba kupić. Jest pewną „ściągawką” dla konsumenta.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH