Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. IKEA

Zobacz galerię [5 zdjęć]

Fot. IKEA
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Katarzyna Masłowska
22 lis 2016 22:04

Pluszaki: zobacz zabawki zaprojektowane przez dzieci dla dzieci

IKEA rok temu zaprosiła dzieci z całego świata do stworzenia limitowanej edycji zabawek Sagoskatt. Najmłodsi z całego świata narysowali wymyślone przez siebie stworki, a 10 zwycięskich projektów wybranych przez jury, stało się prawdziwymi pluszakami.

Zaprojektowane przez dzieci zabawki są obecnie dostępne we wszystkich sklepach IKEA. Sprzedaż zabawek wspiera nową kampanię społeczną IKEA „Zabawa to poważna sprawa”.

Tegoroczna kolekcja Sagoskatt to seria dziesięciu wyjątkowych pluszaków zaprojektowanych przez dzieci pochodzących z różnych części świata. W tym roku w skład limitowanej edycji wchodzą m.in. czerwona bakteria, różowy „koniozaur”, niebieski pies i różowa sowa. Dzieci, które wzięły udział w konkursie, podzieliły się nie tylko swoimi marzeniami i wyobraźnią.

Jednocześnie przyczyniły się do zapewnienia każdemu dziecku prawa do zabawy i rozwoju. Kolekcja Sagoskatt, tak jak wszystkie pozostałe zabawki i książki z działu IKEA dla Dzieci, bierze udział w tegorocznej kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”, wspierającej prawa dzieci do zabawy i rozwoju.

Zabawa to podstawowa potrzeba każdego dziecka. To nauka na całe życie. Napędza rozwój zarówno młodszych, jak i starszych. Pobudza ciekawość i kreatywność. Uczy, jak ze sobą współpracować oraz troszczyć się o siebie nawzajem. Nowa kampania społeczna IKEA podkreśla korzyści płynące z zabawy dla wszystkich dzieci.

Ze sprzedaży każdej zabawki lub książeczki dla najmłodszych, w okresie trwania kampanii (20.11-24.12) IKEA Foundation przekaże 1 euro na rzecz projektów, które prowadzone są w najuboższych społecznościach na świecie i wspierają rozwój oraz edukację dzieci, a także sport i oczywiście zabawę. Wśród organizacji współpracujących z IKEA Foundation są UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics i Save The Children. „Zabawa to poważna sprawa” to nowa kampania społeczna IKEA, która pojawiła się w miejsce projektu „Pluszaki dla edukacji”, prowadzonego przez firmę przez ostatnich 13 lat. Częścią nowej kampanii niezmiennie pozostaje konkurs rysunkowy dla dzieci.

Jesteśmy zachwyceni tegoroczną kolekcją Sagoskatt. Pluszaki zaprojektowane na podstawie rysunków pokazują, że dziecięca wyobraźnia nie ma żadnych granic. To raczej my dorośli zwykliśmy narzucać ograniczenia własnej fantazji. Właśnie zakończyliśmy zbieranie zgłoszeń do kolejnej odsłony konkursu. Cieszymy się, że najmłodsi tak chętnie angażują się w inicjatywę, która wspiera ich rówieśników z innych części świata. Wybór najlepszych projektów będzie niezwykle trudny, ponieważ wszystkie są wyjątkowe - podkreśla Agata Czachórska, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail.

Dwudziestu polskich finalistów konkursu rysunkowego w ramach kampanii otrzyma uszyte według ich własnych projektów pluszaki. Co najważniejsze - zwycięskie prace powalczą w międzynarodowym finale, w którym wybranych zostanie 10 rysunków. To właśnie one będą inspiracją do stworzenia limitowanej edycji zabawek i w przyszłym roku trafią do sklepów IKEA na całym świcie. Ogłoszenie wyników polskiej edycji konkursu zaplanowane jest na 6 grudnia br. Szczegóły dotyczące akcji dostępne są na stronie www.zabawymoc.pl

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH