Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Kolekcja mebli młodzieżowych Meet Me firmy Lenart. Fot. Lenart

Zobacz galerię [11 zdjęć]

Kolekcja mebli młodzieżowych Meet Me firmy Lenart. Fot. Lenart
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Katarzyna Zacharewicz-Łukaszuk
31 maj 2019 09:10

Meble młodzieżowe: 12 pięknych kolekcji

Wybór mebli do pokoju nastolatka jest bardzo bogaty i niezwykle zróżnicowany. Bez problemu każdy młody człowiek znajdzie w ofercie producentów coś, co najlepiej do niego pasuje.

Tendencję taką potwierdza Ewelina Wójcik, dyrektor marketingu Meble Wójcik. Meble do pokoi dziecięcych i młodzieżowych stanowią ok. 25% całej oferty tej firmy. Niedawno mieliśmy okazję współpracować ze studentami z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu – mówi Ewelina Wójcik. Pozwoliło nam to spojrzeć na meble oczami młodych ludzi, dzięki czemu mogliśmy poznać, jakie są ich oczekiwania względem aranżacji przestrzeni młodzieżowej. Wnioski? Uniwersalność i wielofunkcyjność to dwa słowa, które najlepiej określają to, czego młodzi ludzie poszukują.

Personalizacja mebli to z kolei dobry sposób na uzewnętrznienie pasji i zainteresowań użytkownika oraz podkreślenie indywidualności wnętrza. Co prawda, trend ten zaobserwować można także w kolekcjach mebli dla dorosłych, jednakże w przypadku serii kierowanych do nastolatków jest on szczególnie istotny z uwagi na tempo zmian zachodzących w życiu młodego człowieka. Coraz więcej mebli młodzieżowych daje możliwość wyboru koloru frontów lub wykończeń czy uchwytów. Innym popularnym rozwiązaniem pozwalającym na dopasowanie mebla do użytkownika jest nadruk. Wykorzystują go zarówno producenci mebli tapicerowanych, jak i skrzyniowych.

Polski klient jest wymagający, lubi oryginalne i praktyczne rozwiązania, ale jednocześnie poszukuje też atrakcyjnej ceny. Meble modułowe oraz personalizacja wykonywana na indywidualne zamówienie to rozwiązania zdecydowanie droższe niż gotowe kolekcje – mówi Arkadiusz Jasiński. I dodaje: Z drugiej strony, każdy mebel młodzieżowy jest nieco modułowy. Poszczególne elementy posiadają różne wysokości i szerokości, co pozwala dopasować je do rozmiaru i układu pokoju. Mając na uwadze rosnącą chęć personalizacji przestrzeni, proponujemy też alternatywne rozwiązania. Nawet niewielkie zmiany, takie jak inny kolor uchwytów czy dodanie naklejek na fronty, wraz z odpowiednim doborem akcesoriów i dodatków mogą z powodzeniem odpowiedzieć na potrzeby związane z personalizacją pokoju.

Szczególny rodzaj klienta

W tworzeniu mebli dla młodzieży często biorą udział najbardziej zainteresowani, czyli nastolatkowie. Producenci mebli są świadomi, że młodzi odbiorcy chcą mieć wpływ na kierowane do nich produkty i liczą się z ich zdaniem. Projektujemy meble w oparciu o wyniki badań etnograficznych, dzięki którym dowiadujemy się, jakie oczekiwania względem mebli mają dzieci i rodzice – mówi Katarzyna Bryze z Działu Rozwoju firmy Vox. Nasze kolekcje dają dzieciom swobodę zmiany, możliwość dopasowania przestrzeni do siebie i swoich potrzeb. Gusta nastolatków zmieniają się w szybkim tempie, dlatego w naszych kolekcjach nie narzucamy kolorystyki, w której dorastające dziecko musiałoby mieszkać przez długi czas, lecz dajemy możliwość wyboru i szybkiej zmiany.

Rodzaj odbiorcy ma też wpływ na podejmowane przez producentów i dystrybutorów działania marketingowe. Młodzież to szczególny rodzaj klienta. Sposób dotarcia z informacją o produkcie ma w tym przypadku bardzo duże znaczenie – zwraca uwagę Anna Mliczek-Śnieć. Media społecznościowe i reklama internetowa dają obecnie duże możliwości dotarcia do tej grupy. Prowadzimy działania marketingowe w tym obszarze i są one bardzo skuteczne. Producenci zwracają też uwagę na charakterystyczną dla mebli młodzieżowych sezonowość. Jeśli chodzi o samą sprzedaż, a co za tym idzie intensyfikację działań komunikacyjnych i marketingowych, to – oczywiście – jest ona wzmożona w okresie sierpień-wrzesień, kiedy to rodzicie wspólnie z dziećmi szykują się do nowego roku szkolnego – mówi Ewelina Wójcik.

Meble dla młodzieży to dynamicznie rozwijający się segment w ofercie producentów. Aby nadążyć za zmieniającymi się upodobaniami nastolatków, na rynek co roku trafia kilkanaście nowych kolekcji, a nieograniczona wyobraźnia młodych ludzi stawia przed producentami kolejne wyzwania.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH