Bluckberry
Autor: www.dobrzemieszkaj.pl
23 sty 2012 11:44

Meble do wnętrza z osobowością

Bluckberry to marka stworzona dla ludzi lubiących otaczać się nietuzinkowymi i unikalnymi przedmiotami, ceniących sobie własny styl wokół i odpornych na szarość ulicy, powtarzalność stylów, modeli i kolorów.

Takie propozycje mebli skierowane są głównie do architektów i projektantów wnętrz, a także inwestorów wnętrz publicznych, biur, hoteli, restauracji, galerii, butików salonów i innych miejsc, w których estetyka i oryginalność gwarantuje zadowolenie odwiedzających czy klientów. Marka oferuje stylowe meble, kanapy, fotele, sofy, a także lampy, lustra, poduchy i inne dekoracje. Podejmując się zakupu jakiegokolwiek produktu z kolekcji można być pewnym, że nie spotka się drugiego takiego samego przedmiotu w żadnym innym wnętrzu na świecie. Do tego dochodzi jeszcze indywidualizacja obicia tapicerowanego według własnych gustów.

Marka z sukecesem funkcjonuje już na rynku hiszpańskim, aktualnie odkrywamy pomysły dla rynku polskiego, a wkrótce także klientów z Niemiec, Francji, Holandii, Szwajcarii i Skandynawii. Członkowie zespołu Bluckberry mają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu sztuki użytkowej, designu i aranżacji wnętrz publicznych, a także od ponad 10 lat specjalizują się w sprzedaży i dystrybucji ekskluzywnych marek w branży horeca i wellness.

Bluckberry
Nowoczesny patchwork to przede wszystkim design, a możliwości kolorystyczne są w zasadzie nieograniczone. Można bowiem kupić gotowy produkt albo pokusić się o kontakt z projektantem, który nie dość, że zaproponuje zestawienie pasujące do konkretnego wnętrza to również wybierze pod tym kątem odpowiedni stylistycznie i gabarytowo mebel. Poza tym dobór kolorystyki to zarówno stonowane i nowoczesne kolory albo totalne puszczenie wodzy fantazji. Fot. Bluckberry.
Bluckberry
fot. Bluckberry
Bluckberry
Połączenia kolorystyczne mogą dotyczyć najzwyklejszych przedmiotów, poduszek, zasłon czy narzuty na łóżko, ale coraz częściej pojawiają się nietypowe rozwiązania takie jak obicia tapicerowane mebli np. kanap, foteli czy krzeseł, a nawet abażurów i wezgłowia łóżka. Klient ma tyle możliwości ile tylko jest kolorów. Nie musi decydować się na jeden, jeśli podoba mu się kilka. Zaszalej i wybierz je wszystkie! Fot. Bluckberry.
Bluckberry
fot. Bluckberry
Bluckberry
Aktualnie łączenie – komponowanie materiałów w różnych zestawieniach kolorystycznych staje się coraz modniejsze i bardziej trendy. Przyczyna jest prozaiczna. Po pierwsze coraz więcej osób nie chce tylko jednoznacznego brązu, beży czy szarości w swoim otoczeniu. Odrobina szaleństwa w ulubionej strefie biura czy restauracji poprawia nastrój. Warto postawić na unikalność. Fot. Bluckberry
Bluckberry
fot. Bluckberry
Bluckberry
Tylu jest klientów, ile mebli. Z uwagi na „stateczność” polskiego odbiorcy stworzyliśmy kilka mebli w bardziej zachowawczej kolorystyce. Klient powinien mieć wybór. Powinien też móc zobaczyć jak może wyglądać miejsce, w którym bądź co bądź będzie mieszkał czy pracował. „My house is my castle”.
Bluckberry
fot. Bluckberry
www.bluckberry.pl
fot. Bluckberry

WASZE KOMENTARZE (1)

DODAJ KOMENTARZ
  • dana, 2012-10-24 14:20:41

    Inspirujące....

POLECAMY W SERWISACH