• Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
20 lut 2019 11:29

Specjalista mediów społecznościowych podpowie w Toruniu jak kreować markę architekta

O tym jak mądrze kreować markę architekta wnętrz w mediach społecznościowych opowie w trakcie spotkania Studia Dobrych Rozwiązań w Toruniu Paweł Jędrzejewski, specjalista on-line marketingu i mediów społecznościowych.

Paweł Jędrzejewski współprowadzi agencję marketingową Imagemed.pl, specjalizującą się w sprzedaży usług i produktów oraz kreowaniu marek osobistych. Działania agencji obejmują m.in. obsługę profili na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i YouTubie, a także dostarczanie stron www oraz serwisów sprzedażowych.

>>>ZAREJESTRUJ SIĘ NA SPOTKANIE<<<

Swoją wiedzą o komunikacji i pozyskiwaniu klientów w Internecie dzielił się z uczestnikami międzynarodowych konferencji. Chcąc osiągać jak najlepsze efekty dla swoich klientów zdobywa nową wiedzę i zwiększa swoje umiejętności uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach specjalistycznych oraz konferencjach z zakresu online marketingu.

Paweł Jędrzejewski jest także prezesem Fundacji Stacja Motywacja badającej zachowania konsumentów w mediach społecznościowych i motywującej młodzież i dorosłych do rozwoju swoich umiejętności. Podczas spotkania Studia Dobrych Rozwiązań w Toruniu 28 lutego, Paweł Jędrzejewski podpowie, jak poruszać się w meandrach sieci, jak mądrze kreować własną markę architekta wnętrz.

>>>ZOBACZ PEŁEN PROGRAM SPOTKANIA<<< 

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

CZYTAJ WIĘCEJ