Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. materiały organizatora.

Zobacz galerię [8 zdjęć]

Fot. materiały organizatora.
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Justyna Łotowska
08 sie 2014 08:33

Brazylijczycy po raz drugi zobaczą design z Polski.

14 sierpnia w São Paulo rozpocznie się szósta edycja wystawy The Spirit of Poland, w ramach której kilkanaście marek promować będzie polskie wzornictwo w Brazylii. Pokazane na wystawie produkty przybliżą Brazylijczykom polską kulturę materialną, jej historię oraz współczesny rozwój.

The Spirit of Poland to inicjatywa, której głównym celem jest ukazanie potencjału designu z Polski na forum międzynarodowym. Pierwsza z tegorocznych wystaw The Spirit of Poland 2014 we współpracy z Culture.pl rozpocznie się 14 sierpnia w São Paulo jako element bogatego programu DW! São Paulo Design Weekend.

W ramach współpracy z MADE, brazylijskim forum promocji designu, prezentowane będą produkty kilkunastu polskich marek. Celem wystawy jest przybliżenie polskiej kultury materialnej, jej historii oraz współczesnego rozwoju poprzez pokazanie różnorodności polskich firm, w których budowaniu projektanci mają szczególny udział. W tej edycji kontekstem dla eksponowanych obiektów stanie się historia poszczególnych marek, zaprezentowana w atrakcyjny sposób, zachęcająca odbiorcę do zapoznania się zarówno z obiektem, jak i procesem jego powstawania.

Dodatkowym sposobem na wyrażenie idei wydarzenia i wartości zawartych w wystawie będzie specjalnie zaprojektowana dla The Spirit of Poland identyfikacja zapachowa. Jaki design zaprezentujemy w Brazylii? Pierwsza grupa marek opiera swój model biznesowy na pracach badawczych nad technologią czy też produkcją, a trzonem działalności tych firm są patenty, unikalne rozwiązania technologiczne. Wśród nich znajdują się Zieta Prozessdesign, CSTM i Nobile.

Drugą grupą firm są studia projektowe, które opracowały i wdrożyły własny produkt - między innymi marki biżuterii TAKK i PET PETITS. Kolejną grupę stanowią studia projektowo-produkcyjne, które wdrażają autorskie produkty pod swoją marką tak jak: Kosmos Project, MALAFOR i Tabanda. Czwartym typem firm są te, których działalność od początku opiera się na produkcji, a projektowanie jest wykorzystywane przez założycieli firmy w świadomy sposób. Taki model zaprezentowany jest m.in. na przykładzie nowego oświetlenia Kafti.

Dodatkowo ciekawymi zjawiskami, jakie można zaobserwować wśród prezentowanych koncepcji marek są: reprezentowane przez Vzór ożywianie projektów – ikon polskiego designu w nowej odsłonie oraz tworzenie modelu biznesowego związanego ściśle z działaniem na korzyść osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, które charakteryzuje markę WellDone®.

Marki biorące udział w edycji São Paulo: Agnieszka Bar, CUSTOM (CSTM), Designlab, Kafti, Kosmos Project, MALAFOR, MOA, Nobile, Pani Jurek, PET PETITS, Shima, Studio Robot, Tabanda, Takk, WellDone®, V4, Vzór, Zieta Prozessdesign.

Organizatorzy: The Spirit of Poland, Culture.pl

W tym roku, we współpracy z Culture.pl odbędą się dwie odsłony wystawy The Spirit of Poland. Pierwsza z nich prezentowana będzie w trakcie DW! São Paulo Design Weekend, kolejna w listopadzie w Muzeum Narodowym w Brasilii.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH