Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. Fot. Marek Misiurewicz

Zobacz galerię [4 zdjęć]

Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. Fot. Marek Misiurewicz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Katarzyna Zacharewicz-Łukaszuk
17 kwi 2018 18:57

Ceramika Paradyż śledzi najnowsze trendy – komentarz do wyników rankingu

Ceramika Paradyż Sp. z o.o. zajęła pierwsze miejsce w rankingu największych graczy na rynku łazienek pod względem przychodów za rok 2015. Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż, komentując wyniki rankingu podkreślała znaczenie znajomości aktualnych trendów dla sukcesu rynkowego firmy.

W swoim wystąpieniu zwróciła uwagę na trendy ogólnospołeczne. Wśród najbardziej znaczących i wywierających największy wpływ także na branżę łazienkową, Karolina Wesołowska wyróżniła trendy technologiczne. Podkreślała ich znaczenie szczególnie w kształtowaniu procesów marketingowych i promocyjnych firmy. Istotna jest także ekonomia wiedzy.

Pokolenie „milleniallsów” staje się najsilniejszą grupą zakupową na świecie – mówiła. Jako producent musimy znać i odpowiadać na ich potrzeby, tak by móc dostarczać im odpowiednie treści w odpowiednim czasie.

Kolejny wspomniany przez przedstawicielkę Ceramiki Paradyż trend to „human to human & home”. Zdaniem Karoliny Wesołowskiej zmiana naszego stylu życia jest korzystna dla branży i dla tych producentów, którzy będą umieli odpowiednio ją wykorzystać. Dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż podkreślała też, że to kobieta jest głównym klientem i decydentem jeśli chodzi o wybór płytek ceramicznych.

Te trendy to przyszłość. Postanowiliśmy przekuć je w jedną ideę, która będzie przyświecać naszej firmie. 2017 rok był dla Ceramiki Paradyż rokiem intensywnych badań rynku. Zarówno klientów ostatecznych, jak i dystrybutorów oraz partnerów handlowych. Efektem tych badań jest wiedza o tym, do kogo chcemy kierować nasze produkty, jakie to mają być produkty i gdzie chcemy je sprzedawać – mówiła Karolina Wesołowska.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH