Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Otwarcie Centrum Logistycznego hiszpańskiej firmy Cosentino w podwarszawskim Parzniewie. Fot. OKK! PR

Zobacz galerię [6 zdjęć]

Otwarcie Centrum Logistycznego hiszpańskiej firmy Cosentino w podwarszawskim Parzniewie. Fot. OKK! PR
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Katarzyna Masłowska
14 wrz 2018 08:32

Kamień w roli głównej

12. września, w podwarszawskim Parzniewie, odbyło się śniadanie prasowe, które oficjalnie otworzyło Centrum Logistyczne hiszpańskiej firmy Cosentino, produkującej powierzchnie architektoniczne z andaluzyjskich kamieni.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele mediów a także goście specjalni – Vanessa Feo, zarządzająca komunikacją Grupy Cosentino oraz Influencerka – Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako minimaliving. 

Grupa Cosentino jest rodzinną firmą kamieniarską, ale o globalnym zasięgu. W lutym 2018 roku, w podwarszawskim Parzniewie, powstało pierwsze w Polsce Centrum Logistyczne Cosentino, oficjalnie zaprezentowane mediom 12. września br. Ambasadorami marek, składających się na ofertę firmy są: amerykańska supermodelka - Cindy Crawford oraz hiszpański tenisista – Rafael Nadal.

W zorganizowanym przez agencję OKK! PR wydarzeniu udział wzięli dziennikarze i przedstawiciele blisko 20. redakcji. Event podzielono na trzy części. W pierwszej z nich Miguel Sierra – Dyrektor Generalny Cosentino Polska oraz Aneta Konowrocka - Koordynator Marketingu, przybliżyli gościom wizję i misję firmy, a także marki składające się na ofertę Cosentino, czyli – Silestone, Dekton oraz Sensa.

Dlaczego otworzyliśmy Centrum Cosentino Polska? Zależało nam na tym, aby stworzyć kamieniarzom przestrzeń, w której będą mogli znaleźć wszystko to, czego potrzebują. Dzięki takiemu podejściu zapewniamy różnorodną i kompleksową ofertę, ale zebraną w jednym miejscu - Centrum Cosentino - Miguel Sierra, Dyrektor Generalny Cosentino Polska.

Zobacz także: 20 pomysłów na stolik kawowy

Jest to bardzo ważny moment dla Cosentino Poland. Otwarcie Centrum pozwoli nam w pełni rozwinąć działanie firmy, którego istotnym elementem będą intensywne działania, mające na celu wzmocnienie świadomości marki w Polsce. Do współpracy zapraszamy media, architektów, jak również przedsiębiorstwa z obszaru architektury, wystroju wnętrz i technologii. – Aneta Konowrocka, koordynator marketingu Cosentino Polska

Po skończonej prezentacji goście oprowadzeni zostali po bibliotece kamienia, gdzie przygotowywane i przechowywane są produkty marek Cosentino. Przedstawiciele mediów mieli okazję zobaczyć pracę zespołu od „kuchni” i dopytać o poszczególne kolekcje.

W harmonogramie wydarzenia uwzględniono również warsztaty kreatywne, które poprowadziła Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako @minimaliving, influencerka, blogerka, dziennikarka. Profil Kasi na Instagramie śledzi ponad 200 tysięcy obserwujących. Dziennikarze mieli okazję zarówno posłuchać o technice robienia dobrych zdjęć, jak i wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Efekty artystycznych zmagań można podziwiać na Instagramie pod hasztagiem #CosentinoPolska.

Całemu wydarzeniu towarzyszyły przysmaki prosto z Iberii, serwowane przez hiszpańskich kucharzy, którzy zadbali o podniebienia wszystkich uczestników.

 

 

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH