Studio Dobrych Rozwiązań

Dobrzemieszkaj.pl - projektowanie, aranżacja wnętrz, wystrój mieszkania

Profesjonaliści związani z branżą stolarki budowlanej doskonale wiedzą, że właściwy montaż jej rozwiązań jest równie ważny, co dobry produkt. Fot. POiD.

Profesjonaliści związani z branżą stolarki budowlanej doskonale wiedzą, że właściwy montaż jej rozwiązań jest równie ważny, co dobry produkt. Fot. POiD.
  • Autor: POiD
  • 20 marz 2015 12:13 (aktualizacja: 20 marz 2015 12:16)

Kampania edukacyjna „Dobry Montaż” nabiera rozpędu

Dziesięć tysięcy plakatów reklamowych i trzysta billboardów w całej Polsce. Ponad setka publikacji w prasie i mediach elektronicznych oraz tysiące osób, które zobaczyły charakterystyczny logotyp i hasło „Wybrałeś dobry produkt – wybierz dobry montaż”. To pierwsze efekty działań realizowanych w ramach trwającej od trzech miesięcy kampanii edukacyjnej „Dobry Montaż”.

Profesjonaliści związani z branżą stolarki budowlanej doskonale wiedzą, że właściwy montaż jej rozwiązań jest równie ważny, co dobry produkt. Poziom tej wiedzy wśród inwestorów indywidualnych jest jednak bardzo różny. Skutkuje to tym, że niejednokrotnie okna, drzwi czy bramy garażowe instalowane są przez niefachowych wykonawców, niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej czy zaleceniami producenta wyrobów. W efekcie popełnionych błędów energooszczędne produkty nie zachowują swoich wysokich parametrów technologicznych oraz niszczeją szybciej, niż wynikałoby to z naturalnego cyklu zużycia materiałów.

Prowadzona przez Związek Polskie Okna iDrzwi kampania edukacyjna „Dobry Montaż” ma zwrócić na ten problem uwagę osób planujących zakup stolarki budowlanej i zbudować ich świadomość w zakresie technik i zalet poprawnego montażu oraz korzystania z usług autoryzowanych ekip monterskich.

Projekt poparło dziesięć wiodących firm związanych z branżą stolarki budowlanej: AIB – producent rozwiązań izolacyjnych, Fakro – producent okien dachowych i akcesoriów do okien, Hörmann – producent bram, drzwi i napędów, Pol-Skone – producent okien i drzwi drewnianych, Porta KMI Poland – producent drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, Pozbud– producent okien, drzwi drewnianych oraz podłóg, Proline – marka profesjonalnych narzędzi, Soudal – producent chemii budowlanej, Tytan – marka rozwiązań z zakresu chemii budowlanej, Yawal – dostawca architektonicznych systemów profili aluminiowych.

Na potrzeby kampanii zbudowano szczegółową strategię prowadzenia działań komunikacyjnych i reklamowych. Od podstaw stworzony został brand „Dobry Montaż”, wraz z przejrzystym systemem identyfikacji wizualnej. W celu zbudowania długotrwałych i pozytywnych relacji z odbiorcami prowadzonych działań wykorzystywane są następujące narzędzia:rozbudowane działania media relations, akcja plakatowa,kampania billboardowa oraz strona internetowa programu.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

NEWSLETTER DOBRZEMIESZKAJ.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu Dobrze Mieszkaj codziennie w Twojej skrzynce

GALERIE PROJEKTANTÓW

Forum Dobrego Designu

ARCHITEKT RADZI

W tym tygodniu na pytania czytelników portalu odpowiada:

Autorskie Studio Projektu QUBATURA