Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Zobacz galerię [11 zdjęć]

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
11 kwi 2018 14:09

Karolina Wesołowska na Forum Branży Łazienkowej

Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu, Ceramika Paradyż weźmie udział w panelu "Wyzwanie – dobra koniunktura. Przyszłość rozwoju branży łazienkowej", podczas V edycji Forum Branży Łazienkowej.

Karolina Wesołowska z branżą marketingową związana jest od 14 lat, z branżą budowlaną od lat 10. Doświadczenie w prowadzeniu zespołów marketingowych zdobywała w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, łącząc skutecznie marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital.

Obecnie w Ceramice Paradyż pełni funkcję dyrektora marketingu. Zanim związała się z polskim, wiodącym producentem płytek ceramicznych, dla szwajcarskiej marki Hoval zbudowała strategię i zespół marketingowy dla rynków CEE, a następnie jako Content Marketing Manager odpowiadała za działania contentowe w kanałach online i social media dla Europy Zachodniej. Wcześniej zarządzała wizerunkiem marek Celma i Immergas.

Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu, Ceramika Paradyż weźmie udział w panelu "Wyzwanie – dobra koniunktura. Przyszłość rozwoju branży łazienkowej".

Zarejestruj się!

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH