Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

V Forum Branży Łazienkowej. Fot. Marek Misiurewicz

Zobacz galerię [17 zdjęć]

V Forum Branży Łazienkowej. Fot. Marek Misiurewicz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Radosław Zieniewicz
17 kwi 2018 18:44

Łazienka może być jeszcze bardziej designerska

Jak zmieniły się łazienki Polaków? Czy polscy konsumenci są gotowi na bardziej designerskie rozwiązania dedykowane łazienkom? O tym i o wielu innych zagadnieniach dyskutowali eksperci w panelu „Design – rynek będzie ewoluował w stronę dobrego wzornictwa”.

Uczestnicy panelu „Design – rynek będzie ewoluował w stronę dobrego wzornictwa” żywo dyskutowali o zmianach w łazienkach Polaków. Łazienka przestała być już tylko funkcjonalna. Powinna być zaprojektowana i urządzona tak, aby dostarczać jej użytkownikom doznań estetycznych na możliwie najwyższym poziomie.

Czy konsumenci rzeczywiście wybierają przedmioty coraz lepszej jakości, czy oczekują efektownej formy oprócz funkcji sanitarnej, czy też może to o czym rozmawiamy to temat PR-owy, a dylemat przeciętnego Kowalskiego to wciąż "jak zmieścić w łazience pralkę"? Na te i wiele innych pytań próbowali odpowiedzieć nasi eksperci. A w debacie udział wzięli: Aleksandra Gwiazdowska, współwłaściciel, Wirex, generalny przedstawiciel marki Dallmer; Rafał Kaminiarz, właściciel, Green Home Design; Michał Łój, Product manager i projektant, Deante; Piotr Wełniak, designer; Adam Płotnicki, Sales Manager Area Poland, Winkiel; Cezary Kowalczyk, Project Sales Director w firmie Grohe. Dyskusję moderowała Anna Sołomieiwcz, redaktor prowadząca portal Lazienka.pl.

Aleksandra Gwiazdowska współwłaściciel, Wirex, generalny przedstawiciel marki Dallmer mówiła, że niezależnie od metrażu łazienki, konsumenci zwracają uwagę na jakość produktów. Klienci coraz większą uwagę przykuwają do jakości armatury łazienkowej – po latach użytkowania są świadomymi użytkownikami, którzy wiedzą, czego chcą.

Michał Łój, Product manager i projektant, Deante podkreślał, że konsumenci nie tylko bazują na własnych doświadczeń przy aranżacji łazienek, ale też zasięgają informacji z Internetu, mediów takich jak prasa oraz korzystają z porad architektów i projektantów wnętrz. Więc, aby dobrze urządzić łazienkę nie trzeba się uczyć na własnych błędach można sięgną po fachową pomoc.

Adam Płotnicki, Sales Manager Area Poland, Winkiel zauważył, że jeśli klient skorzystał z wsparcia profesjonalnego salonu łazienkowego, w którym oferuje się usługę indywidualnego projektowania wnętrz, to z pewnością uda mu się urządzić swoją łazienkę marzeń, spełniającą jego wymagania i potrzeby.

Cezary Kowalczyk, Project Sales Director w firmie Grohe, podkreślał że Polacy podejmują coraz bardziej świadome i dojrzałe decyzje zakupowe przy aranżacji łazienek, dzięki temu że się edukują, oglądając telewizje i korzystając z odpowiedniej prasy oraz wiadomości z Internetu.

Rafał Przygocki, właściciel, Skład Fabryczny Marmorin podkreślał, że przy wyborze płytek i kolor w aranżacji łazienek w 95% przypadkach decyzje podejmują kobiety. Dlatego staramy się, aby z projektów łazienek przenieść pralki do innego pomieszczenia np. kuchni, dzięki temu jest więcej miejsca na aranżacje designerskich łazienek, nawet gdy są mniejsze.

Aleksandra Gwiazdowska współwłaściciel, Wirex, generalny przedstawiciel marki Dallmer podkreślał, że klienci coraz odważniej sięgają po mocniejsza kolory jeżeli chodzi o armaturę łazienkową. Coraz lepiej sprzedają się kolekcje, w których dominują takie kolory jak antracyty czy złoto. Klasyczna stal i chrom budzi wciąż zainteresowanie, ale klienci cvoraz śmielej sięgają po bardziej modne kolory.

Piotr Wełniak zauważył, że polscy projektanci wywalczyli swoją pozycję na rynku, która pozwala im podejmować śmielsze i bardziej odważne decyzje projektowe. Trwa to dopiero 7 lat, więc jeszcze dużo pracy przed nimi. Projektanci są coraz bardziej doceniani mają wpływ na promocję i rozpoznawalność danego produktu. Jednak, aby ten ostatni odniósł sukces na rynku niezbędna jest umiejętna współpraca pomiędzy projektantami oraz producentami płytek i armatury łazienkowej.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH