Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży. Fot. Paweł Pawłowski

Zobacz galerię [3 zdjęć]

Autor: Redakcja Magazynu Łazienka
03 kwi 2017 17:40

Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży

Omnichannel to absolutny "must-have" dla osób prowadzących salon łazienkowy. Witold Podgórski – Produkt Menadżer, Comarch ERP Altum i Comarch Retail wyjaśnił, jak działa.

Zaledwie kilkadziesiąt lat temu, kiedy w sklepach nie było nic, to sprzedawca był najważniejszy. Dziś role się odwróciły - sprzedawca zabiega o klienta, bowiem to on decyduje gdzie, kiedy i co kupi. Potrzeba ta zapoczątkowała ideę Multichannel, czyli uruchomienie wielu kanałów sprzedaży. 

Witold Podgórski, Produkt Menadżer w firmie Comarch ERP Altum i Comarch Retail w swojej prezentacji przybliżył ideę Multichannel oraz Omnichannel, jak również sposób, w jaki ma pomagać przedsiębiorcom. Klient ma dostęp do wszystkich naszych kanałów i może wybierać, którą funkcjonalność wybrać. Omnichannel jest również wartościowy dla sprzedawcy, który może wiedzieć wszystko o swoim kliencie - przekonywał Witold Podgórski.

Różnica między Omnichannel a Multichannel jest taka, że w przypadku tego pierwszego, różne kanały się przenikają (np. sytuacja kiedy zamawiamy rzeczy przez Internet, a odbieramy w salonie sprzedaży etc.). 

Witold Podgórski przedstawił także najważniejsze trendy w Retail dziś i w 2030 roku. Okazuje się, że od 20 do 46% klientów najpierw sprawdza produkty Online, później kupuje Offline. Internet jest jedynie głównym źródłem informacji. Do 32% konsumentów planuje również kupować Online przez następne 5 lat. Dotyczy to branży mebli i wystroju wnętrz.  

Witold Podgórski zaprezentował również możliwości, jakie oferują systemy Comarch ERP w zarządzaniu firmą i sprzedażą, oferujące różnorodne aplikacje, narzędzia e-commerce, business inteligence. Podkreślając, że korzystają z nich znane w branży łazienkowej firmy, tj. jak Cermag czy Max-Fliz.  

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH