Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży. Fot. Paweł Pawłowski

Zobacz galerię [3 zdjęć]

Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży. Fot. Paweł Pawłowski
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Magazynu Łazienka
03 kwi 2017 17:40

Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży

Omnichannel to absolutny "must-have" dla osób prowadzących salon łazienkowy. Witold Podgórski – Produkt Menadżer, Comarch ERP Altum i Comarch Retail wyjaśnił, jak działa.

Zaledwie kilkadziesiąt lat temu, kiedy w sklepach nie było nic, to sprzedawca był najważniejszy. Dziś role się odwróciły - sprzedawca zabiega o klienta, bowiem to on decyduje gdzie, kiedy i co kupi. Potrzeba ta zapoczątkowała ideę Multichannel, czyli uruchomienie wielu kanałów sprzedaży. 

Witold Podgórski, Produkt Menadżer w firmie Comarch ERP Altum i Comarch Retail w swojej prezentacji przybliżył ideę Multichannel oraz Omnichannel, jak również sposób, w jaki ma pomagać przedsiębiorcom. Klient ma dostęp do wszystkich naszych kanałów i może wybierać, którą funkcjonalność wybrać. Omnichannel jest również wartościowy dla sprzedawcy, który może wiedzieć wszystko o swoim kliencie - przekonywał Witold Podgórski.

Różnica między Omnichannel a Multichannel jest taka, że w przypadku tego pierwszego, różne kanały się przenikają (np. sytuacja kiedy zamawiamy rzeczy przez Internet, a odbieramy w salonie sprzedaży etc.). 

Witold Podgórski przedstawił także najważniejsze trendy w Retail dziś i w 2030 roku. Okazuje się, że od 20 do 46% klientów najpierw sprawdza produkty Online, później kupuje Offline. Internet jest jedynie głównym źródłem informacji. Do 32% konsumentów planuje również kupować Online przez następne 5 lat. Dotyczy to branży mebli i wystroju wnętrz.  

Witold Podgórski zaprezentował również możliwości, jakie oferują systemy Comarch ERP w zarządzaniu firmą i sprzedażą, oferujące różnorodne aplikacje, narzędzia e-commerce, business inteligence. Podkreślając, że korzystają z nich znane w branży łazienkowej firmy, tj. jak Cermag czy Max-Fliz.  

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH