Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Propertydesign.pl
11 maj 2017 20:36

Oskar Zięta na EEC o designie

Nie mogę już jeździć na targi designu przez „design thinking”, który moim zdaniem zabija emocje i przez to produkty są do siebie podobne, tak samo dobre, ale nijakie – mówił Oskar Zięta, architekt, projektant procesów, prezes zarządu, Zieta Prozessdesign podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

- Może przestaniemy myśleć o odbiorcy, a zaczniemy myśleć o sobie i naszych emocjach? – pytał Zięta i podkreślił, że brakuje mu dziś u projektantów emocjonalnego stosunku do produktów. – My robimy zupełnie inne produkty, które wynikają właśnie z emocji. Nasze stołek Plopp jest stalowy, zimny, ale się sprzedaje – dodał.

- Jeśli popatrzymy na ikony designu, którymi przecież stały się nimi nie od razu, to mało tych ikon jest funkcjonalnych, są tak odmienne od siebie, często mało użytkowe, ale ludzie je kochają, bo mają z nimi kontakt na innej płaszczyźnie – twierdzi projektant.

Zięta sugeruje, aby zamiast "design thinking" postawić na "design feeling".

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH