Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Marek Przybył na V Forum Branży Łazienkowej. Fot. Marek Misiurewicz

Zobacz galerię [6 zdjęć]

Marek Przybył na V Forum Branży Łazienkowej. Fot. Marek Misiurewicz
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Radosław Zieniewicz
17 kwi 2018 14:21

Polacy wolą kupować wyposażenie łazienek w tradycyjnych sklepach

Marek Przybył prezes, największego w Polsce sklepu online z wyposażeniem łazienek Lazienkaplus.pl SA zauważył, że klienci poszukując informacji o wyposażeniu łazienek w pierwszej kolejności korzystają Internetu. Jednak finalizacja zakupów odbywa się tradycją metodą, najczęściej w specjalistycznych salonach łazienek lub dedykowanych sklepach DIY.

Marek Przybył, prezes, największego w Polsce sklepu online z wyposażeniem łazienek podczas swojej prezentacji "Omnichannel – hybryda przyszłości. Jak zaistnieć w sieci? Czy Internet to już najważniejsze narzędzie dotarcia do klienta i budowania wizerunku" podkreślał, że polscy konsumenci chętniej dokonują zakupu wyposażenia łazienek tradycyjną metodą niż przez sklepy online. Zauważył że sama ścieżka decyzyjna, polegająca na wyborze produktów i sfinalizowania zakupów może nawet trwać pół roku.

Jak podkreślał Marek Przybył – 75 % badanych klientów sklepu online Lazienkaplus.pl SA , którzy rozpoczynają poszukiwania produktów w Internecie decyzję o samym zakupie podejmuje w salonie łazienkowych lub dedykowanym sklepie DIY. 

Z kolei 48% klientów, którzy poszukają informacji tylko droga tradycyjną (offline) i niechętnie korzystają z Internetu to aż 92% finalizuje zakupy w salonie lub sklepie. Jednak niekwestionowanym źródłem informacji o wszelkich produktach łazienkowych jest Internet.

Według danych zaprezentowanych przez Marka Przybyła, klienci dowiadują się najczęściej o określonym produkcie lub marce z Internetu. Kolejnym, drugim źródłem ich informacji jest reklama TV. Na 3. miejscu to są polecenia i informacje zasięgnięte od członków rodziny lub znajomych. Na 4.miejscu znalazły się reklamy na bilbordach. Prasa znalazła się na 5 miejscu, jako źródło informacji, o które sięgają Polacy.

Niemniej zdaniem naszego eksperta mimo że klienci ponad 83% klientów rozpoczyna poszukiwanie informacji w Internecie o produktach to ponad 90% z nich dokonuje zakupów tradycyjnie w sklepach i salonach sprzedaży

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH