Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Oficjalnie zainaugurowano kontynuację działań kampanii edukacyjnej Dobry Montaż. Fot. POiD.

Zobacz galerię [4 zdjęć]

Oficjalnie zainaugurowano kontynuację działań kampanii edukacyjnej Dobry Montaż. Fot. POiD.
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
09 paź 2015 11:07

Ruszyła kolejna edycja kampanii Dobry Montaż

Prawidłowy montaż i energooszczędność - to jedne z najważniejszych wyzwań stojących przed branżą stolarki budowlanej w Polsce. Oba te zagadnienia zostały omówione na konferencji, podczas której oficjalnie zainaugurowano kontynuację działań kampanii edukacyjnej Dobry Montaż.

Głównym tematem konferencji, która zgromadziła przedstawicieli firm z sektora stolarki budowlanej, ekspertów branżowych i liczne grono dziennikarzy, była kampania Dobry Montaż.

Dotychczasowe działania akcji zakończyły się dużym sukcesem, dlatego podjęto decyzję o jej kontynuacji i rozszerzeniu o dodatkowe element pozwalające na jeszcze mocniejszą promocję prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej – podkreślił Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku POiD, organizatora kampanii.

Podczas konferencji nastąpiło zawiązanie Grupy Zadaniowej OSŁONY w strukturach Związku POiD. Spotkanie stało się także świetną okazją do rozmów na temat etykietowania energetycznego okien. Zagadnienie to przybliżył Jacek Gromniak, reprezentant Związku POiD w kontaktach z organizacjami europejskimi. Znalezienie uniwersalnego miernika dla stolarki okiennej jest niezwykle trudne, dlatego kwestia etykiet energetycznych jest wciąż przedmiotem dyskusji na forum europejskim i najprawdopodobniej zostanie ostatecznie rozstrzygnięta w połowie przyszłego roku. Związek POiD będzie w tym temacie realizował konsultacje z Instytutem Techniki Budowlanej i spotkania branżowe.

W ramach tej edycji kampanii ruszyła już nowa strona internetowa, na której oprócz praktycznych porad i wywiadów z ekspertami, znalazła się wyszukiwarka profesjonalnych monterów. W ramach akcji planowany jest także cykl spotkań ze studentami polskich uczelni technicznych oraz promocja przedsięwzięcia podczas najważniejszych imprez branżowych, m.in. Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2016.

Uroczysty finał i podsumowanie działań Dobrego Montażu odbędzie się na VII Kongresie Stolarki Polskiej.

 

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH