Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Wielu zainteresowanych zgromadził panel dyskusyjny „Eksport polskiego wyposażenia łazienek – poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych kanałów dystrybucji”, w którym udział wzięli (od lewej: Michał Urbański, dyrektor eksportu Sanitec Koło, Rafał Kłobucki, zastępca dyrektora ds. sprzedaży KUKE S.A. oraz Tomasz Defratyka, prezes zarządu firmy Deftrans. Dyskusję moderował Zbigniew Sulewski, ekspert Centrum im. Adama Smitha.

Zobacz galerię [13 zdjęć]

Wielu zainteresowanych zgromadził panel dyskusyjny „Eksport polskiego wyposażenia łazienek – poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych kanałów dystrybucji”, w którym udział wzięli (od lewej: Michał Urbański, dyrektor eksportu Sanitec Koło, Rafał Kłobucki, zastępca dyrektora ds. sprzedaży KUKE S.A. oraz Tomasz Defratyka, prezes zarządu firmy Deftrans. Dyskusję moderował Zbigniew Sulewski, ekspert Centrum im. Adama Smitha.
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Anna Usakiewicz
20 kwi 2015 11:56

Tak było na Forum Branży Łazienkowej. Zobacz relację z wydarzenia

Druga edycja Forum Branży Łazienkowej – spotkania producentów, dystrybutorów, wykonawców, a także ekspertów i specjalistów ds. marketingu i eksportu związanych z branżą wyposażenia łazienek odbyło się 26 marca w warszawskim hotelu Sheraton.

Blisko 200 osób związanych zawodowo z branżą wyposażenia łazienek spotkało się podczas Forum Branży Łazienkowej, organizowanego przez magazyn branżowy Łazienka. Przedstawiciele producentów, dystrybutorów, sprzedawców, ale także specjaliści ds. marketingu, eksportu uczestniczący w jedynym tego rodzaju w Polsce wydarzeniu, mieli okazję rozmawiać o sytuacji na rynku, wymieniać spostrzeżenia i wnioski, wymieniać się uwagami, ale przede wszystkim skorzystać z bogatego pod względem merytorycznym programu przygotowanego przez organizatorów.

Na program tegorocznej edycji Forum Branży Łazienkowej złożyły się dwa główne panele dyskusyjne o tematyce istotnej z punktu widzenia zarówno producentów jaki i dystrybutorów oraz sesje tematyczne poświęcone zagadnieniom finansowania inwestycji, komunikacji, marketingu i sprzedaży w internecie oraz merchandisingu.

Panel inaugurujący tegoroczne forum dotyczył zagadnień eksportu. W dyskusji pod hasłem „Eksport polskiego wyposażenia łazienek – poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych kanałów dystrybucji” wzięli udział Tomasz Defratyka, prezes zarządu firmy Deftrans, Rafał Kłobucki, zastępca dyrektora ds. sprzedaży KUKE S.A. oraz Michał Urbański, dyrektor eksportu Sanitec Koło, moderatorem był Zbigniew Sulewski, ekspert Centrum im. Adama Smitha, członek rady nadzorczej Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, dyrektor programu Balic Desk prowadzonego przez Warsaw Enterprise Institute.

Uczestnicy panelu dyskutowali o tym, gdzie i jak poszukiwać nowych miejsc dla eksportu polskiego wyposażenia łazienek. W dużej mierze dyskusja dotyczyła obecnej, trudnej sytuacji na rynkach rosyjskim i ukraińskim i jej wpływu na sytuację polskich producentów i eksporterów. Poruszono również zagadnienia związane z bezpieczeństwem i ubezpieczeniem transakcji.

Z kolei panel pod hasłem „Od szkicu na papierze do rynkowego sukcesu – czyli jak skutecznie wdrożyć nowy produkt” poruszał zagadnienia ważne dla wszystkich związanych z procesem projektowania, wdrażania oraz sprzedaży nowych produktów. Udział w dyskusji wzięli: Marcin Jędrzak, projektant, właściciel firmy Jędrzak Design, Magdalena Musiał, główny projektant Marmorin Design Studio, Emil Sakowski, Dyrektor Sprzedaży w firmie Servitior Prim, Sebastian Sałkiewicz, development manager, sanitary department Bisk, Piotr Wełniak, projektant, architekt wnętrz, Studio Projektowe Ette. Dyskusję moderował dr Paweł Balcerzak, współwłaściciel zespołu projektowego INNO+NDP, członek zarządu SPFP, autor programu modułów magisterskich Design Managment.

Paneliści analizowali m.in. przygotowanie projektantów do współpracy z producentami, poruszali zagadnienia związane z budowaniem zespołu projektowego, dotyczące procesów i procedur projektowych, analizy potrzeb rynku i klienta poprzedzających przygotowania projektu. Rozmawiali o tym jak komunikować nowy design i co jest najtrudniejsze we współpracy pomiędzy projektantem a producentem.

Program sesji równoległych został przygotowany z myślą o producentach i dystrybutorach. Dla producentów prezentację „Jak prowadzić nowoczesną komunikację i działania marketingowe firmy w internecie” poprowadził Paweł Stempniak, ekspert od komunikacji marketingowej w nowych mediach, agencja komunikacji w nowych mediach White Bits. Z kolei prezentacja Joanny Dominiak, dyrektor Centrum Finansowania MSP Comarch S.A dotyczyła nowej perspektywy finansowej na lata 2014-2020 i tego jak sfinansować technologiczne inwestycje firm.

Ważne z punktu widzenia dystrybutorów zagadnienia dotyczące merchandisingu przedstawił Piotr Ignaczak, partner zarządzający w Catman Group Sp. z o.o. (prezentacja pod hasłem Merchandising dla zaawansowanych – ekspozycja produktów w salonie). Natomiast o sprzedaży internetowej mówił Łukasz Plutecki, współwłaściciel agencji e-commerce NetArch w prezentacji „Jak stworzyć dobry sklep internetowy z wyposażeniem łazienek?”.

Kulminacją tegorocznego Forum Branży Łazienkowej była gala wręczania nagród w konkursach "Łazienka - Wybór roku 2015" oraz "Łazienka Salon Roku 2015" organizowanych przez magazyn branżowy Łazienka. 

Fot. Paweł Ławreszuk.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH