Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Fot. Meble Wojcik

Zobacz galerię [9 zdjęć]

Fot. Meble Wojcik
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Anna Usakiewicz
27 wrz 2016 12:52

Nowość: kolekcja mebli w stylu południowej Francji

Harmonijne, stonowane barwy, inspirowane estetyką południowo-wschodniej Francji nadają kolekcji wysublimowanej elegancji. Kwintesencją niebanalnej prostoty Provence są ascetyczne ławy zastępujące krzesła.

W dniach 6-9 września 2016 roku odbyła się 43. edycja Międzynarodowych Targów Meblowych w centrum konferencyjnym Expo Mazury w Ostródzie. Poza atrakcjami czekającymi na gości na stoiskach, w programie znalazły się seminaria i prelekcje ekspertów z branży poruszające zarówno tematy biznesowe, techniczne, jak i artystyczne. Podczas tegorocznego wydarzenia marka Meble Wójcik świętowała okrągły jubileusz istnienia i przedstawiła swoją najnowszą kolekcję – Provence.

Specjalnie na targi w Ostródzie przygotowaliśmy nową propozycję dla naszych Klientów – kolekcję w stylu prowansalskim, ale przełamaną nutą nowoczesności – coś, czego w naszej ofercie do tej pory nie było. Dodatkowo, chcąc wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, kolekcja Provence jest bardzo rozbudowana (aż 45 brył), dzięki czemu pozwala zaaranżować wszystkie pomieszczenia w domu – od salonu, poprzez pokój dziecięcy i młodzieżowy, aż po przedpokój i łazienkę – mówi Ewelina Wójcik, Dyrektor Działu Marketingu Meble Wójcik. Provence zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych produktów marki. Harmonijne, stonowane barwy, inspirowane estetyką południowo-wschodniej Francji nadają kolekcji wysublimowanej elegancji. Kwintesencją niebanalnej prostoty Provence są ascetyczne ławy zastępujące krzesła.

Podczas Międzynarodowych Targów Meblowych liczy się nie tylko świetny design, ale także sztuka ekspozycji. Kolekcja Provence nie miała pod tym względem sobie równych. Stoisko marki Meble Wójcik zostało zaaranżowane jako jedna spójna przestrzeń mieszkalna w kształcie otwartego domu. Otoczenie powierzchni ściankami, pokrycie jej dachem oraz dbałość o szczegóły dekoracyjne (na przykład uwzględnienie miejsca na kominek) pozwalały rzeczywiście przenieść się w przytulne i wnętrze bardziej przypominające domowe zacisze niż ekspozycję targową. Każdy detal, nawet konstrukcyjny, był dopracowany i wpisujący się w stylistykę całej kolekcji. Zainteresowanie stoiskiem podczas MTM w Ostródzie dowodzi, że dla miłośników pięknych wnętrz niezmiennie liczy się każdy szczegół. Równie ważny co design był jednak jeszcze jeden czynnik – zbudowanie wokół stoiska domowej, ciepłej, gościnnej atmosfery. – Odwiedzający targi nie chcą czuć się jak podczas zwykłych odwiedzin w sklepie. Targi stają się okazją do wymiany spostrzeżeń, rozmowy, wczucia się w klimat budowany przez daną kolekcję – podsumowuje Ewelina Wójcik.

 

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH