Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Nowe kolekcje szkła użytkowego. Fot. Krosno

Zobacz galerię [4 zdjęć]

Nowe kolekcje szkła użytkowego. Fot. Krosno
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Anna Usakiewicz
13 lut 2018 11:10

Piękny stół - nowe kolekcje szkła użytkowego

Trzydzieści unikatowych kolekcji szkła formowanego ręcznie i automatycznie to produkty do napojów, do serwowania potraw, dekoracji wnętrz i na prezenty.

Polski producent Krosno Glass wraz z początkiem roku zaproponował ofertę szkła użytkowego podzieloną na linie Premium i Casual. W nowej odsłonie marka Krosno zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie prezentując nowości z przesłaniem „Doświadczaj życia piękniej”.

Przez nowoczesny, wyróżniający stylistycznie koncept chcemy uwolnić potencjał drzemiący w naszym szkle. Marka Krosno zabiera użytkowników do świata, w którym piękno, jakość i wyrafinowanie są najważniejszymi wartościami. Chcemy, by – jak przez dziesięciolecia – marka KROSNO nieustannie wzbudzała jednoznaczne skojarzenia ze słynnym, polskim szkłem, jak ‘amerykański bourbon’, ‘włoskie prosecco’ czy ‘holenderskie tulipany’ – powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu Krosno Glass.

Zobacz także 12 pomysłów na aneks kuchenny

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH