Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

4 Design Days: Mieszkaniowa moda. Jak będziemy mieszkać po pandemii? To powiedzieli uczestnicy dyskusji

Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
13 maj 2021 15:44

Pandemia zmieniła nasze domy w biura, szkoły, przedszkola. Kupowaliśmy nowe meble, przestawialiśmy stare… ale nadal chcemy mieszkać modnie. Zobaczcie, co o mieszkaniowej modzie w dobie pandemii powiedzieli uczestnicy dyskusji "Mieszkaniowa moda. Jak będziemy mieszkać po pandemii? "podczas 4 Design Days (www.4dd.pl).

Małgorzata Zbroińska-Piątek, Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie:

"Jeśli chodzi o podejście projektowe, czeka nas to samo, co wcześniej. Trendy i moda są jak morze - przypływają i odpływają. W projektowaniu warto się skupiać na tym, by tworzyć przyjazne strefy funkcjonalne i na użytkowniku przestrzeni, a nie na trendach."

"Proporcje podziału na strefy życia w mieszkaniach na pewno uległy zmianie, ale trzeba do nich podchodzić bardzo indywidualnie."

"Należy walczyć o wielofunkcyjność każdej ze stref w mieszkaniu."

Anna Koszela, projektantka Pracownia Architektury Wnętrz:

"Open space w mieszkaniu wyłącznie dla singla. W mieszkaniu dla rodziny potrzebne są wydzielone strefy. W tym przypadku kluczowa jest intymność."

OGLĄDAJ RELACJE NA: www.propertydesign.pl

Adam Bronikowski, współwłaściciel i współzałożyciel HOLA Grupa Projektowa:

"Pandemia zostanie w naszych głowach. To będzie miało wpływ na procesy projektowe."

"Indywidualne potrzeby i możliwości klientów są kluczowe w projektowaniu mieszkań."

"Mamy romantyczne wizje życia w domu pod miastem, ale ludzie wrócą do ośrodków miejskich."

"Pandemia jest problemem przejściowym, a inwestycje mieszkaniowe są długoterminowe."

Mirella Firchał-Kępczyńska i Marcin Kępczyński, projektanci wnętrz, prowadzący program „Para w remont” na antenie HGTV, autorzy kanału Youtube „Mirella i Marcin”:

"Podczas pracy w domu potrzebna jest nie tyle przestrzeń, co przegrody gwarantujące intymność."

Joanna Dec-Galuk, dyrektor marketingu Roca Polska:

"Podczas pandemii zmieniły się nawyki Polaków i funkcje pomieszczeń sanitarnych. Rozdzielenie tych stref pozwala nam na większe możliwości projektowe, choćby na stworzenie domowego SPA."

"Istnieje wiele sposobów na recycling miejsca i rozdział pomieszczeń sanitarnych."

Dagmara Iwańska, właścicielka IDEALNIE Pracownia Projektowa:

"Mała łazienka odchodzi do lamusa."

"Nowe technologie są integralną częścią luksusu."

Mariusz Góraj, specjalista ds. marketingu Tema – Przedstawiciel Gira w Polsce:

"Pandemia jest tymczasowa, ludzie zaczęli inwestować w remonty, szukają rozwiązań, które podnoszą komfort."

"Widzimy ruch w kierunku automatyki. Sterowanie oświetleniem jest już standardem, widać duże zainteresowanie ogrzewaniem, roletami, czy nagłośnieniem."

 

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także