Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Colorimo na 4DD: nowe kolory i możliwości szkieł lakierowanych

Autor: Urszula Tatur
20 lut 2020 13:09

4 Design Days to doskonała okazja nie tylko do pokazania flagowych produktów marki, ale też testowania nowości czy prototypowych kolekcji. Z okazji tej skorzystać postanowiła firma Mochnik, producent szkła lakierowanego Colorimo, która w tym roku obchodzi 10-lecie istnienia tej marki na rynku.

W tym roku postawiliśmy na to, by pokazać szkło lakierowane w meblach. Zdecydowaliśmy się też na miniaranżacje, uznając że w takiej formie prezentacja produktu będzie bardziej czytelna i atrakcyjna dla odbiorców – mówił Dariusz Jędrzejczak, kierownik działu handlowego Mochnik. Stąd na ekspozycji marki znalazły się eleganckie komódki i konsolki, wyeksponowane w oddzielnych boksach. Ich głównym zadaniem było ukazanie możliwości, jakie daje szkło lakierowane w produkcji mebli, ale też pokazanie walorów estetycznych tego materiału dekoracyjnego. Z jednej strony zaprezentowano więc mebelki, gdzie szkło posłużyło jako okładzina meblowa, z drugiej modele ze szklaną konstrukcyjną częścią mebla. Mamy również szkło lakierowane wklejone w część frontu szuflady i zlicowane z okleiną drewnianą – wyjaśniał Dariusz Jędrzejczak. W obu jednak przypadkach zamknięte w spójnych stylistycznie miniaranżacjach produkty został wyeksponowany tak, by w pełni ukazać wszystkie, także wizualne i sensualne walory szkła.

Marka prezentowała też swoje sztandarowe kolekcje szkieł matowych – pozbawionych połysku, eleganckich, a przy tym przyciągających uwagę zwiedzających. Powierzchnie matowe generalnie są coraz częściej wykorzystywane i wybierane przez klientów – tłumaczył kierownik działu handlowego Mochnik. Na stoisku nie mogło zabraknąć także kolekcji szkieł ornamentowych, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów. Marka Colorimo jest jedyną w Europie, która produkuje szkło lakierowane na bazie ornamentów, czyli struktur, które można dotknąć, „poczuć”, ale które też pięknie współpracują ze światłem. Każdy ornament zupełnie inaczej odbija światło. Kolor jest uzupełnieniem tej struktury i myślę, że dla producentów mebli to także stwarza nowe możliwości – mówił Dariusz Jędrzejczak.

Mimo, że kolor jest jedynie dopełnieniem kolekcji, w tym roku marka postanowiła właśnie na targach w Katowicach przetestować nowe propozycje kolorystyczne. Wśród nich znalazły się m.in. ekstra biel, zielony, bordowy, grafit czy granat. Pokazujemy szkła w różnych kolorach i czekamy na reakcję, patrzymy co się będzie działo. Na targach będą nasi klienci, to też będzie okazja, by z nimi na ten temat porozmawiać, ale i będą też inni odwiedzający, których też będziemy o to pytać. I z tego zrodzi się mam nadzieję jakaś koncepcja, która pozwoli nam wprowadzić na rynek jesienią nowe kolory – zdradził przedstawiciel marki.

W związku z obchodami 10-lecia marki Colorimo stoisko producenta obfitowało także w akcenty związane z jej historią. W tle pojawiły się zdjęcia upamiętniające długoletnią działalność. Przy takiej różnorodności, jaką mamy na stoisku poszliśmy w stonowane kolory, a na tych zdjęciach pokazujemy po pierwsze wizualizacje, które żeśmy klientom pokazywali już w latach poprzednich, jak również nasze realizacje, które robimy z innych materiałów, czyli np. szkła konstrukcyjnego – wyjaśniał Dariusz Jędrzejczak.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także