Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

PARTNERZY PORTALU
Janusz Mikołajczyk: Najpierw musimy zbudować marki poszczególnych firm

Janusz Mikołajczyk: Najpierw musimy zbudować marki poszczególnych firm

Autor: Mariusz Golak
31 sty 2019 11:25

"Niech najpierw firmy zbudują swoje marki, dzięki temu może stworzymy markę narodową" - mówił podczas 4 Design Days 2019 Janusz Mikołajczyk, prezes firmy Mikomax Smart Office.

Zdaniem Janusza Mikołajczyka, prezesa firmy Mikomax Smart Office, pierwszym krokiem na drodze do budowy polskiej marki narodowej powinna być budowa indywidualnych marek poszczególnych firm meblarskich. Dopiero na tej podstawie można pomyśleć o zbudowaniu silnej marki narodowej, takiej, jaką mogą się pochwalić Włosi czy Skandynawowie. Pod tym względem sytuacja najlepiej wygląda w segmencie mebli biurowych. Polskie firmy, takie jak Mikomax Smart Office, Balma czy Nowy Styl, już są postrzegane na rynkach zagranicznych jako bardzo dobrzy producenci z Polski, których ceni konkurencja.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także