
Design po włosku - luksusowe wyposażenie już w Polsce
Lubimy mieszkać w pięknych wnętrzach i coraz większą uwagę przywiązujemy do mebli i dodatków, które je upiększają.

12 października br. został uroczyście otwarty salon Visionnaire Home Warsaw. Marka Viosionnaire w ciągu dekady stworzyła światowej klasy brand, który zdobył uznanie dzięki unikalnym projektom i wyrafinowanemu stylowi. - Marka trafia do ludzi ceniących wysoki standard życia, mogących pozwolić sobie na luksusowe wyposażenie. Visionnaire stosuje również rozwiązania całościowe. I to również było dla nas bardzo istotne, bowiem oznacza, że mamy możliwość zaoferowania klientowi nie tylko rozwiązań do dom, ale także do jego jachtu czy firmy (np. hotelu), dostosowując się do indywidualnych potrzeb i preferowanego stylu - przyznaje Bartosz Góralewski, manager Galerii Heban. Prace nad uruchomieniem salonu marki Visionnaire trwały 10 miesięcy. Wnętrze zostało zaprojektowane przez biuro projektowe Muc&Scott interiors. Małgorzata Muc, współautorka wnętrza, przyznała, że zaprojektowane salonu Visionnaire Home Warsaw było wielką przyjemnością i poszukiwaniem „tła wnętrza”, które będzie eksponowało piękno mebli.