Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

PARTNER PORTALU

Natura we wnętrzach - nowa kolekcja mebli i dodatków

Autor: Anna Usakiewicz
17 lut 2020 12:28

Hiszpańska marka zaprezentowała kolekcję mebli i dodatków do wnętrz na sezon wiosna-lato 2020 w kampanii inspirowanej kalifornijskim krajobrazem.

Zara Home zaprezentowała kampanię na sezon wiosna – lato 2020. Kampania zainspirowana została kalifornijskim modernizmem, a surowe wnętrza, oświetlone ciepłym, leniwym naturalnym światłem, dają wrażenie niekończącego się lata i złotej godziny, która trwać będzie wiecznie. 

W kampanii dominują organiczne formy i naturalne elementy, przywodzące na myśl życie w sąsiedztwie kanionu, a produkty wykonane z surowych materiałów, takich jak drewno, kamień, len i juta, opowiadają o dzikich krajobrazach, które zainspirowały ich powstanie. Zdjęcia i film promujący już po raz kolejny zrealizował Fabien Baron.

Zobacz także: Szary salon - 20 pięknych wnętrz

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także