Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Aranżacja miejsca do pracy w domu

Autor: Wojciech Napora
14 sty 2020 11:15

Praca z domu ma swoje niewątpliwe zalety – oszczędzamy czas na dojazd, nie musimy zakładać eleganckich ubrań i, przede wszystkim, przebywamy w miejscu, w którym czujemy się najbardziej komfortowo. To rozluźnienie sprawia jednak, że nie zawsze jesteśmy w pełni skupieni na obowiązkach – szczególnie, jeśli z kuchni wydobywają się aromatyczne zapachy, po domu biegają dzieci, a nasz kot akurat ma ochotę na zabawę. Kluczem do sukcesu i uniknięcia rozproszenia jest tutaj wygospodarowanie strefy pracy, która będzie tylko do naszej dyspozycji.

Aranżacja przestrzeni będzie o wiele łatwiejsza, jeśli w naszym domu jest pomieszczenie, w którym możemy urządzić domowy gabinet. Nie każdy z nas ma jednak taki komfort – wtedy kącik pracy zaaranżujmy w sypialni lub salonie. W tym pierwszym wnętrzu zazwyczaj nikt nie przebywa w ciągu dnia, dlatego możemy liczyć na ciszę i spokój. Jeśli jednak metraż sypialni nie pozwala na wstawienie biurka, urządźmy swój gabinet w salonie. Tutaj przyda się dodatkowa przegroda (w postaci regału lub parawanu), która ustawiona poprzecznie do ściany wydzieli przestrzeń.

Meble, które zapewnią wygodę

Miejscem pracy powinno być stabilne biurko, ustawione możliwie blisko okna, najlepiej w rogu pomieszczenia. Dopływ naturalnego światła sprawi, że praca przy komputerze będzie mniej męcząca. W jesienne i zimowe dni, gdy zmrok zapada szybko, musimy pamiętać też o lampce – wybierzmy model z żarówką ledową o białej barwie, która najlepiej wpływa na wzrok. Ostatnim z kluczowych elementów jest krzesło. Tutaj najlepszy będzie fotel obrotowy, obowiązkowo z podłokietnikami i zagłówkiem – dzięki tym detalom kilkugodzinna praca będzie zdecydowanie wygodniejsza.

Zobacz także: Projekt domu wielkości niedużego mieszkania w bloku.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także