Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Czy można kupić mieszkanie online? Sprawdźcie!

Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
26 marz 2020 16:59

Decyzja o zakupie nieruchomości nie należy do łatwych, czy jest zatem możliwe by podjąć ją jedynie na podstawie informacji zawartych w Internecie? Jak wykorzystać zasoby sieci, by ułatwić sobie proces zakupowy? Przeczytajcie.

Po pierwsze – poznaj rynek

Pierwszym krokiem, wykonywanym przez osobę zainteresowaną zakupem mieszkania jest sprawdzanie oraz porównywanie dostępnych na rynku ofert. Zdecydowana większość potencjalnych nabywców nieruchomości rozpoczyna poszukiwania w sieci. Jest to zupełnie naturalne, że nasze dawne „słupy ogłoszeniowe” dziś zastępują portale, oferujące porównywanie ogłoszeń i ich personalizację. Strony deweloperów również są nastawione na przekazywanie za pośrednictwem sieci najważniejszych informacji o nowopowstających inwestycjach.

Współcześnie zakup nieruchomości z rynku pierwotnego jest bardzo często „wirtualny”. Bywa, że sprzedaż mieszkań prowadzona jest już od momentu rozpoczęcia budowy, czy tak zwanej „dziury w ziemi”. Opieramy się wówczas na folderze reklamowym, licznych wizualizacjach całej inwestycji oraz otoczenia i podejmujemy decyzję zakupową w momencie powstawania fundamentów – komentuje Aneta Węska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Kompanii Domowej.

Po drugie – zwizualizuj zakup

Po dokonaniu wstępnej selekcji warto zwizualizować sobie inwestycję i całą okolicę. Dzięki zaawansowaniu technologii i rozwoju narzędzi, które oferuje nam Internet nie potrzebujemy opuszczać własnego domu, by dokonać weryfikacji. Aby sprawdzić, jak wygląda okolica, w której powstaje nowa inwestycja można skorzystać z map Google, a dzięki bardzo dokładnym wizualizacjom widzimy, jak będzie prezentować się powstający lub dopiero zaplanowany budynek mieszkalny.

Staramy się jak najdokładniej wizualizować przyszłym mieszkańcom nasze inwestycje i jest to możliwe na przykład dzięki skorzystaniu z naszej wyszukiwarki mieszkań 3D. Rozwiązanie to które daje dostęp do podglądu całej inwestycji i możliwość przeniesienia się na pożądane piętro przy pomocy jednego kliknięcia. Daje nam to szansę nie tylko zobrazowania rozkładu całego bloku, ale uwypuklenia tego, że w naszych inwestycjach każde piętro jest oddzielnie projektowane, a klienci doceniają to rozwiązanie i możliwość dobrania przestrzeni odpowiadającej ich potrzebom – mówi Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Kompanii Domowej.

Decydując się na rozwiązania zdalne, wykorzystujące dostępne narzędzia technologiczne mamy możliwość „chłodnego” spojrzenia na inwestycję i zastanowienia się nad daną propozycją na spokojnie - bez świadków i presji. Otwiera to przed nami także nowe możliwości w kwestii poszukiwania mieszkania w odległej lokalizacji – innym mieście, a nawet kraju – podsumowuje Aneta Węska.

Warto pamiętać też o formach zdalnej komunikacji, które weszły w użycie już jakiś czas temu i aktualnie są uznawane za tradycyjne, takich jak telefon do sprzedawcy oraz możliwość kontaktu drogą mailową.

Rozmowa telefoniczna może okazać się oszczędnością sporej ilości czasu, który poświęcilibyśmy na weryfikację informacji, które znajdują się w Internecie, a ponadto może rozwiać wątpliwości, czy odpowiedzieć na dodatkowe pytania lub zwrócić uwagę na istotny dla nas aspekt, który nie został wyeksponowany na stronie. Inwestor ma możliwość dosłania wszelkiego rodzaju dokumentów i materiałów, jak np. elektroniczna wersja katalogu inwestycji, dokumenty związane z obiektem, czy choćby artykuły na temat inwestora i samej inwestycji w formie dokumentów pdf – komentuje Aneta Węska.

Dostęp do Internetu w dużej mierze możne pomóc w przygotowaniu się do procesu zakupu mieszkania i jego finalizacji, czyli podpisaniu aktu notarialnego. 

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także