Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Anne Marie Hermans i ekologiczny design

Autor: Urszula Tatur
13 sie 2020 11:05

Znamy i uwielbiamy produkty Urban Nature Culture. Czas więc, żeby poznać osobę, która za nimi stoi. To bardzo interesująca kobieta. Ma artystyczną duszę, a zarazem talent do interesów. Troszczy się o środowisko naturalne i to nie tylko werbalnie, ale podejmując konkretne działania. Jest ciekawa świata, innych ludzi, obcych kultur i kocha dzielić się z nami odkrytym podczas swych podróży pięknem. Przedstawiamy Anne Marie Hermans.

Anne Marie Hermans jest projektantką i bizneswomen. Założyła Dinnerware & Co z siedzibą w Amsterdamie, skupiającą kilka marek z branży wyposażenia wnętrz, między innymi Urban Nature Culture – jej ukochane dziecko, które uosabia wszystko, co dla niej ważne i gdzie może w pełni realizować swoje marzenia i pasje.

Anne uwielbia odkrywać odległe zakątki świata, obcą Europejczykom sztukę i tworzących ją ludzi. I właśnie stamtąd garściami czerpie pomysły do swojej pracy. „Z każdej podróży wracam z nowymi historiami. Te historie stały się częścią mnie i czuję ogromną potrzebę dzielenia się nimi z innymi. To właśnie dlatego założyłam własną markę – Urban Nature Culture. Podjęłam to wyzwanie, żeby tworzyć piękne przedmioty z duszą, które nie tylko ozdobią wnętrze, ale i ukażą użytkownikom kanony estetyczne, jakich nie znali, a może nawet przybliżą im moją filozofię życia” – mówi.
Jej pierwszą podróżą, jako 12-letniej dziewczynki był wyjazd na letni kurs w Oksfordzie i już wtedy odkryła, że poznawania ludzi, ich obyczajów i upodobań estetycznych jest jej pasją. W późniejszych latach natomiast, spędzając każdą Wielkanoc w domu swej ciotki w Brukseli, zainteresowała się zastawą i jej znaczeniem dla kultury danego kraju. Spacerując z kuzynką po brukselskich targach staroci i antyków, nie mogła się nadziwić, jak wiele o tradycjach kulinarnych i związanych z jedzeniem rytuałach mogą opowiedzieć naczynia i dekoracje na nich wystawiane. To wyrobiło w niej przekonanie, że nakrycie stołu jest niezwykle ważnym elementem wyposażenia wnętrza oraz że współczesny design nie powinien odcinać się od tradycji, co miało zasadniczy wpływ na jej myślenie o projektowaniu.

Podróże odtworzyły ją także na inne kultury, dostarczyły mnóstwa inspiracji i możliwość odkrywania prawdziwych skarbów, a przede wszystkim nauczyły szacunku do środowiska oraz uświadomiły potrzebę troski o naszą planetę i jej mieszkańców, zwłaszcza z zapóźnionych cywilizacyjnie regionów. Dlatego w ofercie Urban Nature Culture są dostępne tylko produkty z naturalnych materiałów odnawialnych albo pochodzących z odzysku. Anne Marie Hermans i zespół jej projektantów sięgają po ceramikę, bambus, szkło z recyklingu, odpady bawełniane, rattan, drewno mango czy bofofee. Co więcej, wszystkie produkty marki są wykonywane ręcznie tradycyjnymi metodami, głównie przez rzemieślników poznanych w odległych zakątkach świata. Firma uczciwie ich opłaca, stwarzając szansę na godziwe życie i tym samym przyczyniając się w miarę swoich możliwości do zrównoważonego rozwoju i wyrównywania niesprawiedliwych różnic ekonomicznych.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także