Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

PARTNERZY PORTALU

Tradycja i nowoczesność - polskie szkło na światowych stołach

Autor: Urszula Tatur
20 lis 2020 12:04

Krosno Glass to bez wątpienia jedna z kultowych polskich marek, którą z powodzeniem określić można mianem dobra narodowego.

Kieliszki, szklanki, patery czy salaterki z krośnieńskiej manufaktury szkła są stałym elementem wyposażenia domów większości Polaków, a należy również pamiętać, że marka oferuje równie bogate portfolio szkła dekoracyjnego. Co ciekawe, firmie skutecznie udało się przekuć sukces krajowy na zbudowanie bardzo mocnej pozycji na rynkach międzynarodowych. Do tego potrzebna była przemyślana strategia marki, która umiejętnie połączy blisko stuletnie dziedzictwo (Krosno powstało w 1923 roku!) z nowoczesnymi formami sprzedaży i kontaktu z klientem.

Największym uznaniem zagranicznych klientów cieszy się kolekcja Avant-Garde, na którą składają się kieliszki do białego i czerwonego wina, piwa, szampana i margerity, szklanki, pokale do drinków, karafka oraz dzbanek. To połączenie oryginalnego wzornictwa (ciekawa forma czarek), krystalicznej przejrzystości szkła (to znak rozpoznawczy tej huty) oraz funkcjonalności. Wyróżnia się ona nowoczesną linią o delikatnie zaoblonych kształtach. Walory estetyczne szkła z tej kolekcji doskonale podkreślą doznania smakowe degustowanych w nim trunków. Na uwagę zasługuje jej ponadczasowa elegancja, niezależna od przelotnych trendów.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także