
Tradycja i nowoczesność - polskie szkło na światowych stołach
Krosno Glass to bez wątpienia jedna z kultowych polskich marek, którą z powodzeniem określić można mianem dobra narodowego.

Kieliszki, szklanki, patery czy salaterki z krośnieńskiej manufaktury szkła są stałym elementem wyposażenia domów większości Polaków, a należy również pamiętać, że marka oferuje równie bogate portfolio szkła dekoracyjnego. Co ciekawe, firmie skutecznie udało się przekuć sukces krajowy na zbudowanie bardzo mocnej pozycji na rynkach międzynarodowych. Do tego potrzebna była przemyślana strategia marki, która umiejętnie połączy blisko stuletnie dziedzictwo (Krosno powstało w 1923 roku!) z nowoczesnymi formami sprzedaży i kontaktu z klientem.
Największym uznaniem zagranicznych klientów cieszy się kolekcja Avant-Garde, na którą składają się kieliszki do białego i czerwonego wina, piwa, szampana i margerity, szklanki, pokale do drinków, karafka oraz dzbanek. To połączenie oryginalnego wzornictwa (ciekawa forma czarek), krystalicznej przejrzystości szkła (to znak rozpoznawczy tej huty) oraz funkcjonalności. Wyróżnia się ona nowoczesną linią o delikatnie zaoblonych kształtach. Walory estetyczne szkła z tej kolekcji doskonale podkreślą doznania smakowe degustowanych w nim trunków. Na uwagę zasługuje jej ponadczasowa elegancja, niezależna od przelotnych trendów.