PARTNER PORTALU
Adam Ptasiński o nowym projekcie Synage na Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej

Adam Ptasiński o nowym projekcie Synage na Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej

Autor: Radosław Zieniewicz
18 kwi 2019 13:59

Podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej rozmawialiśmy z Adamem Ptasińskim, prezesem Synage oraz LogiQ, o nowym projekcie Grupy Refleks - Synage, który ma wprowadzić synergię pomiędzy kanałami offline i online w sieci salonów łazienek BLU. Adam Ptasiński opowiedział też, jakie korzyści mogą odnieść firmy działające w branży łazienkowej, decydując się na współpracę z agencją interaktywną Synage.

Synage (Age Of Synergy), ta nazwa nie jest przypadkowa. Nawiązuje ona do naszej wizji i celu projektu. Dążymy do osiągnięcia synergii pomiędzy kanałami offline i online w sieci salonów łazienek BLU - tłumaczył Adam Ptasiński, prezes Synage oraz LogiQ, podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej.

Adam Ptasiński opowiedział też jaką korzyść mogą odnieść firmy działające w branży łazienkowej ze współpracy z agencją interaktywną Synage.

Projekt i spółka Synage, w zaskakujący dla nas i naszych partnerów sposób, rozwinęła się w kierunku właśnie interaktywnej i marketingowej agencji specjalizującej się w obsłudze klientów działających w branży łazienkowej. Dlatego też Synage dziś należy upatrywać dwojako. Po pierwsze, jest to agencja interaktywna dla klientów z branży łazienkowej i wnętrzarskiej. Po drugie jest to w projekt synergii kanałów i sprzedaży e-commerce dla sieci salonów łazienek BLU poprzez swoje platformy prezentacyjno-sprzedażowe - podkreślał Adam Ptasiński, prezes Synage oraz LogiQ, podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także