Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Adam Ptasiński, prezes zarządu Synage oraz LogiQ

Zobacz galerię [5 zdjęć]

Adam Ptasiński, prezes zarządu Synage oraz LogiQ
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
Autor: Radosław Zieniewicz
15 marz 2019 11:29

Adam Ptasiński, Synage: chcemy pokazać branży, że istnieje inna droga do synergii kanałów

Rozmawiamy z Adamem Ptasińskim, prezesem Synage oraz LogiQ, o nowym projekcie Grupy Refleks - Synage, który ma wprowadzić synergię pomiędzy kanałami offline i online w sieci salonów łazienek BLU. Adam Ptasiński będzie też prelegentem sesji inauguracyjnej Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej, podczas której będzie dyskutował o nowych kierunkach rozwoju branży łazienkowej.

Otrzymujemy masę zapytań dotyczących prezentowanych na jej łamach produktów marek własnych i dedykowanych do kompleksowego wyposażenia łazienek. Potencjalni klienci pytają o 3 podstawowe rzeczy: gdzie mogę zobaczyć danych produkt, czy jest on dostępny i w jakiej jest cenie? Świadczy to o ogromnym znaczeniu i wpływie Internetu na rozwój sieci BLU, którego nie możemy ignorować i udawać, że nie istnieje! Wręcz przeciwnie chcemy ten trend wykorzystać w przyszłości, właśnie dzięki projektowi Synage oraz portalowi Domni i Foorni, gdzie ci klienci znajdą satysfakcjonujące i wyczerpujące odpowiedzi na zapytania, które do nas wysyłają.

(RZ): Czym więc właściwie jest Synage i czego możemy spodziewać się po tym projekcie?

(AP): Synage jest spółką powołaną w ramach Grupy Refleks po to, aby urzeczywistnić synergię kanałów offline i online, jednocześnie wykorzystać online do rozwoju sieci Salonów Łazienek BLU i naszej sprzedaży. Już teraz nad projektem Synage i portalem wnętrzarskim Domni.pl pracuje kilkanaście osób: copywriterów, grafików komputerowych oraz projektantów wnętrz. Domni i Foorni są to portale wnętrzarskie, na które nowo zatrudnieni pracownicy tworzą niepowtarzalny content związany z m.in. branżą łazienkową.

(RZ): Czym ten nowy projekt różni od poprzednich waszych działań e-commerce?

(AP): Bogatsi o nowe doświadczenia, związane z wdrożeniem sklepów online, chcemy to zrobić inaczej, niż każdy to sobie wyobraża, stawiając pierwsze kroki w biznesie e-commerce. Standardowy schemat wygląda następująco: zakładamy sklep, oferujemy produkty po najniższej cenie, inwestujemy w porównywarkę cenową i z trudnym mozołem budujemy zasięg i poziom sprzedaży pokazując niską cenę. My powiedzieliśmy sobie, że nie tędy droga. Takie działanie nie tworzy nic trwałego, nie buduje pozycji na przyszłość. Podeszliśmy do tego wyzwania zupełnie inaczej. Zamiast otwierania e-sklepu, w pierwszej kolejności stworzyliśmy od podstaw portale wnętrzarskie Domni i Foorni, tak aby zbudować przede wszystkim zasięg, dzięki publikacji jakościowej i unikalnej, a jednocześnie atrakcyjnej dla potencjalnego klienta treści. Wciąż nad nimi pracujemy. Może to kogoś zaskoczyć, ale w międzyczasie projekt Synage stał się także agencją interaktywną. Jest to wynik potrzeb, oczekiwań dostawców i producentów z branży poszukujących wsparcia w marketingu online.

WASZE KOMENTARZE (0)

DODAJ KOMENTARZ

POLECAMY W SERWISACH