Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Zdrowe odżywianie: dlaczego warto jeść rukolę?

Autor: Katarzyna Masłowska
20 sty 2020 11:58

Poszukując lekkostrawnego, bogatego w wartości odżywcze składnika, który najprostszej potrawie nada wyrazistego smaku i koloru, warto zaopatrzyć się w rukolę. Daje ona naprawdę duże pole do popisu w kuchni i zawiera szereg wartości odżywczych.

Jakie produkty wybierać, aby roślinne menu nie wiało nudą, a było urozmaicone i smaczne? Obok produktów na bazie zbóż, strączków i owoców, warto postawić na sałaty, z których wyczarujemy różnorodne dania. 

W naszym kraju niezmiennie jedną z najpopularniejszych sałat pozostaje rukola. Dlaczego korzystnie jest włączyć ją do codziennego menu? Argumenty są mocne i niepodważalne. Rukola marki Eisberg ma specyficzny, lekko orzechowy smak, dlatego wzorowo zda egzamin jako dodatek do kanapek, baza orientalnych sałatek oraz dodatek do popularnych włoskich przysmaków: pizzy czy pesto. Idealnie sprawdzi się też w połączeniu z serami, bądź bardziej odważnie – w kompozycji
z niecodziennymi owocami: karambolą, pomelo lub rambutanem.

Zobacz także: Piekarnik w kuchni: 20 pomysłów na aranżację

 

Rukola odporna jest na wysokie temperatury, dzięki czemu możemy swobodnie dodać ją do zup-kremów, frittaty czy past. Na tym jednak lista jej zalet się nie kończy. Warto jeść Rukolę, gdy borykamy się z przeziębieniem - zawiera bowiem sporo witaminy C. Dodatkowo jest sprzymierzeńcem w walce z nadprogramowymi kilogramami – wszystko dzięki błonnikowi, który wspomaga pracę jelit. W Rukoli znajdziemy też dużo witaminy K, A oraz minerałów - takich jak żelazo czy potas.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także