Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

4DD: Matteo Thun i złota ofensywa: design i trendy na stoisku Jaquar Polska

Materiał Partnera Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
18 lut 2020 12:52

Innowacyjne produkty, nowe kolory i pomysły wzornicze oraz współpraca ze słynnym projektantem Matteo Thunem – marka Jaquar stawia na ciekawy design i coraz bardziej akcentuje swoją obecność na polskim rynku. W trakcie 4 Design Days 2020 stoisko tego producenta wyposażenia łazienki cieszyło się wielkim zainteresowaniem odwiedzających.

Grupa Jaquar to największa firma z branży łazienek w rodzimych Indiach, prawdziwy gigant tamtejszego rynku. Od kilku lat firma dynamicznie rozwija swoją działalność także w Europie – jest obecna we Włoszech, Wielkiej Brytanii czy w Polsce, gdzie z powodzeniem prezentowała swoją ofertę w trakcie 4 Design Days 2020.

Matteo Thun projektuje dla marki Jaquar

Na stoisku Jaquar Group uwagę zwracała przede wszystkim kolekcja armatury Laguna zaprojektowana przez Mattego Thuna i Antonio Rodrigueza, zeszłoroczna nowość, która swoją premierę miała w trakcie ISH we Frankfurcie. Tę ciekawą serię charakteryzują czyste linie i subtelna forma, a proponowane w trakcie 4DD połączenia kolorów (złoto i grafit oraz mosiądz antyczny i czerń) z pewnością doskonale wpisują się w obecne trendy.

- Cała linia zaprojektowanych przez Matteo Thuna baterii w chromie, w monokolorach i w ciekawych miksach kolorów pojawi się w sprzedaży już za chwilę – mówił Jakub Tomaszek, Country Manager Jaquar Poland. – Laguna to kompletna linia, która będzie miała również kabiny prysznicowe, ceramikę sanitarną oraz wanny.

W trakcie 4DD Grupa Jaquar prezentowała również nowe modele wanien - delikatnych, slimowanych, o nowoczesnym designie oraz o zupełnie odmiennej stylistyce – klasycznej, zwracającej uwagę charakterystycznymi „lwimi łapami”. Można było poznać także ciekawą nową linię armatury Arc.

Artize – dla miłośników luksusu

W Katowicach nie zabrakło również produktów spod znaku Artize – luksusowej marki z oferty Jaquar Group. Wzrok przyciągały przede wszystkim baterie łazienkowa Tailwater, nagrodzone Red Dotem, a także chociażby tytułami Dobry Design magazynu Dobrze Mieszkaj czy Łazienka – Wybór Roku magazynu branżowego Łazienka.

- Linia Tailwater z pewnością robi wrażenie – dodawał Jakub Tomaszek – To dobra propozycja do wnętrz komercyjnych, ale i chociażby do łazienek dla gości.
Uwagę zwracały kolory Tailwater - złoto, złoto szczotkowane, złoto różowe (również w wersji matowej), a także miedź błyszcząca, miedź matowa czy czekoladowy chrom – nowe odcienie, które z pewnością zdobędą serca polskich konsumentów.

- Zdecydowanie obserwujemy modę na kolor w bateriach łazienkowych – wyjaśniał Jakub Tomaszek. – Złoto to zdecydowany hit wśród konsumentów, także w Polsce.

Spod szyldu Artize pochodziły także kolorowe umywalki nablatowe przykuwające wzrok ciekawymi wzorami i widowiskowa bateria Tiaara. Na stoisku firmy nie zabrakło również ekspozycji produktów z segmentu wellness. Firma prezentowała szeroki przekrój deszczowni czy piękną saunę infrared z drewna cedrowego.

Więcej informacji na temat najnowszych kolekcji i produktów na stronie firmy Jaquar, www.jaquar.pl  i Artize https://poland.artize.com/  

Zaloguj się

Zobacz także