Płytki do łazienki w różnych stylach. Piękne nowości do polskiego producenta!

Płytki do łazienki w różnych stylach. Piękne nowości do polskiego producenta!

Autor: Ewa Kozioł
05 lip 2022 11:34

Różnorodność i ukłon w stronę indywidualności. Wzory organiczne, beże, linearne struktury, czyli wzornictwo obecne w europejskich trendach. Poznajcie najnowszą kolekcję płytek Opoczno Impressions. Mogą one stanowić podstawę do stworzenia wnętrz w różnych stylach.

  • Marka Opoczno proponuje szesnaście nowych kolekcji płytek.
  • Wśród nowych propozycji znalazły się organiczne wzory i struktury, od motywów roślinnych po cementowe grafiki.
  • Płytki efektownie wpisują się w aranżacje w różnych stylach oraz komponują z rozmaitymi kolorami i dodatkami.

Koncept Opoczno Impressions to pochwała różnorodności i ukłon w stronę indywidualności. Każda ze składających się na ten koncept kolekcji jest inna, każda wywołuje odmienne odczucia i skojarzenia, a jednocześnie daje dużą swobodę interpretacji. 

Wśród szesnastu nowych propozycji znalazły się organiczne wzory i struktury, od motywów roślinnych po cementowe grafiki, przedstawione w kolekcjach Motti Leaf, Velez, Parmina, Farisa, Durin. Ponadto koncept tworzą trendowe beże – od kremowego terazzo po metaliczną rdzę, reprezentowane przez kolekcje Posito, Triana, Wilmi, Sensuella, First Row, Metaliko. Całości dopełniają ekspresyjne grafiki kamienia, którego bezpretensjonalne piękno odwzorowują kolekcje Tilian, Meet Me, Silver Wish, Stone Hills oraz Ginevra. Charakter wzorów podkreślają linearne struktury i dekoracyjne mozaiki. Ten rozbudowany koncept tworzą kolekcje ścienne w formacie 30x60 cm wraz z dedykowanymi płytkami podłogowymi oraz kolekcja Metro Style w nowym formacie 10x20 cm. 

Aby w pełni zaprezentować różnorodność nowych kolekcji Opoczno, pokazać jak efektownie wpisują się w aranżacje w różnych stylach oraz komponują z rozmaitymi kolorami i dodatkami, potrzebny był odpowiedni sposób wizualnej porady dla klientów. Tak powstał pomysł na stworzenie inspiracyjnych moodboardów, które będę opowiadały obrazem o możliwościach zastosowania płytek. – Za pomocą kompozycji materiałowo-kolorystycznych z płytkami w roli głównej podpowiadamy klientom gotowe rozwiązania. Sugerujemy, z czym łączyć daną kolekcję, aby stworzyć piękną łazienkę na lata. Tym samym ułatwiamy dość trudne zadanie wykreowania spójnej aranżacji wnętrza w najbardziej odpowiadającym urzą

dzającemu stylu  – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager Opoczno. 

Do współpracy zaproszono stylistkę Patrycję Rabińską i fotografa Yassena Hristova. Efektem pracy duetu twórców jest seria moodboardów prezentujących nowe kolekcje Opoczno Impressions w intrygujących, efektownych zestawieniach.

 

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także