Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

PARTNER PORTALU

Trendy 2021: czym jest personalizacja łazienki?

Autor: Urszula Tatur
20 kwi 2021 10:36

Personalizacja przestrzeni na dobre zadomowiła się w polskich wnętrzach. Tendencję tę zauważyć można również w łazienkach. Jakie elementy wyposażenia możemy dziś dopasowywać do swoich preferencji i jakie korzyści rozwiązanie to daje urządzającym?

Urządzając swoje mieszkanie, w tym również łazienkę, zwykle zależy nam na tym, aby stworzyć przestrzeń zindywidualizowaną, odzwierciedlającą nasz charakter i poczucie estetyki. Dopasowaną do naszych potrzeb i stylu życia. Nic więc dziwnego, że producenci coraz częściej właśnie takie rozwiązania wprowadzają do swojej oferty.

Współczesne mieszkania, nawet te w nowym budownictwie, nierzadko posiadają liczne krzywizny i nierówności ścian lub taką konstrukcję, która nie pozwala na zamontowanie wszystkich rozwiązań, na których nam zależy. Producenci umożliwiają zatem swoim klientom zamówienie produktów spersonalizowanych, niepowtarzalnych, dopasowanych do wymogów projektowych i montażowych. Oprócz personalizowanych mebli, które są ciekawą alternatywą dla prac stolarskich, zamówić można na specjalnie zamówienie lampy, lustra, wieszaki, a nawet brodziki.

– Wiemy, że idealne dopasowanie brodzika w przestrzeni prysznicowej jest gwarancją nie tylko bezpiecznego korzystania z niego, ale także bezproblemowego i sprawnego odprowadzania wody. Dlatego też do produkcji naszych brodzików wykorzystujemy m.in. materiał Stonicryl®, który pozwala, na życzenia klienta, docinać brodziki do oczekiwanego rozmiaru. Ponadto, dużą popularnością cieszą się rozwiązania, które dają elastyczność montażową i można je montować na różne sposoby – na stelażu lub podbudowie EPS, na podłodze lub licując brodzik z powierzchnią podłogi. Dla naszych klientów biznesowych wykonujemy również projekty od podstaw, które są projektowane i produkowane na zapotrzebowanie konkretnej realizacji. Nierzadko cechują się oryginalnym kolorem, wyjątkową strukturą powierzchni lub niestandardowym rozmiarem i kształtem. Wszystko po to, aby się wyróżnić i tym samym zwiększyć wartość całej inwestycji – mówi Piotr Fuhrmann, Marketing Product Manager w Schedpol.

Trendy, również te wnętrzarskie, dopasowują się do tempa zmieniającego się świata. Choć ich przewidywalność z roku na rok raczej nie przysparza większych kłopotów specjalistom z branży, o tyle ich prognozowanie z kilkuletnim wyprzedzeniem może okazać się trudniejsze niż nam się wydaje. Personalizacja zatem to nie trend, a pewnego rodzaju zjawisko, które z pewnością zostanie z nami na dłużej. Najważniejsze jest przecież, aby przestrzeń wokół siebie dopasować do swoich oczekiwań, potrzeb, charakteru. Abyśmy czuli się w niej dobrze i swobodnie - bez względu na panującą modę.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także