
Tapicerowany stolik kawowy? Jasne! Dla znanej polskiej marki stworzył go hiszpański designer!
Stolik kawowy to niezbędny element wyposażenia każdego salonu. Stanowi gustowne uzupełnienie mebli wypoczynkowych i podkreśla ich styl i charakter. Cechę tę postanowiła wykorzystać polska marka Nobonobo, która we współpracy z hiszpańskim projektantem Chrisem Stanfelem wypuściła właśnie na rynek tapicerowane stoliki kawowe Flesia.

Salon to wyjątkowe miejsce w każdym domu. Tu wypoczywamy, spędzamy czas w gronie bliskich i znajomych, oddajemy się rodzinnym rozrywkom. Jego serce stanowi wygodny zestaw wypoczynkowy, dobrany zarówno do stylu, jak i wielkości pomieszczenia. Nowoczesna sofa, przestronny narożnik czy komfortowy fotel to „must have” każdego pokoju dziennego.
Jednak by zapewnić maksimum funkcjonalności w strefie wypoczynku, niezbędny okazuje się także stolik kawowy. To praktyczny mebel, pełniący przede wszystkim rolę pomocniczą. Mimo swego użytkowego charakteru, powinien wyróżniać się ciekawym wyglądem. Stolik kawowy to bowiem aranżacyjna kropka nad i w każdym salonie. Dodaje mu charakteru, przyciąga wzrok, podkreśla styl całej kompozycji.
Tapicerowany stolik - nieoczywisty pomysł do salonu
Flesia to nowa rodzina okazjonalnych stolików kawowych do ustawienia przy sofach, o różnych wysokościach i rozmiarach. Zaprojektowane przez hiszpańskiego projektanta Chrisa Stanfela - absolwenta najsłynniejszej hiszpańskiej szkoły designu EASD w Walencji, przełamują stereotyp tego mebla salonowego. Stoliki prezentują egzotyczny wygląd oparty na charakterystycznej roślinie wysp indonezyjskich – rafflesii. Pięć nóg obitych różnymi kolorami przywołuje na myśl duże płatki jej kwiatu.
Chris Stanfel - młody i ambitny designer z Hiszpanii
Chris Stanfel ukończył projektowanie produktów, najpierw na Politechnice w Walencji, w swoim rodzinnym mieście, a ostatnio na EASD School of Design of Valencia. Dzięki otrzymaniu dyplomu dalej mógł rozwijać umiejętności i kreatywność, poznając nowe programy do modelowania w 3D i nowoczesne metody projektowania.
Doświadczenia zdobyte podczas studiów oraz współpraca z prawdziwymi firmami dały mu umiejętności potrzebne do kontynuowania nauki i dostosowania się do rzeczywistego świata pracy. Uwielbia, gdy produkt ma własną osobowość i przemawia do odbiorcy.