Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Nowa wiosenna kolekcja uznanej holenderskiej marki

Autor: Redakcja Dobrzemieszkaj.pl
01 cze 2020 13:35

Motto holenderskiej marki brzmi: „Projekty jutra już dziś we wnętrzu”. I nie są to słowa na wyrost, bo produkty Zuiver kreowane są przez zespół projektantów zainspirowanych dynamicznie zmieniającym się otoczeniem i wyznaczają najnowsze wnętrzarskie trendy. Dowodem na to jest najnowsza kolekcja marki. Co mówi o niej Caroline van Velze, współzałożycielka i dyrektor kreatywna Zuiver?

Zuiver powstał w 1998 roku i od tego czasu oferuje kompleksowe kolekcje do wnętrz, od mebli, przez lampy, po dekoracyjne dodatki, z których można stworzyć spójną aranżację. Marka preferuje styl nowoczesny, ale przetwarza go we własną, oryginalną odmianę, dzięki czemu stała się rozpoznawalna i zyskała liczne grono fanów na całym świecie, również w Polsce.

Tak wielki sukces firmy to głównie zasługa zespołu znakomitych projektantów, którymi kieruje Caroline van Velze, współzałożycielka i dyrektor kreatywna Zuiver. Zarówno ona, jaki jej współpracownicy mają ogromne wyczucie trendów, oko do szczegółów i pięknych form oraz zależy im, aby wszystkie produkty idealnie ze sobą współgrały, tworząc spójną aranżację.

A czym się kierowali, przygotowując letnią kolekcję? Opowiedziała nam o tym Caroline van Velze. Otóż, inspiracji dostarczyła jej publikacja Marie Kondo, w której autorka zachęca do „redekoracji” mieszkania, pozbycia się niepotrzebnych rzeczy i podarowania ich komuś, kto da im nowe życie. Caroline tak zrobiła i uznała, że w „wyczyszczonych” pomieszczeniach znacznie lepiej się żyje. I właśnie ta konstatacja natchnęła ją do zaprojektowania mebli i dodatków, które stworzą piękną aranżację nawet wtedy, gdy będzie ich niewiele, co zresztą jest bliskie ideom minimalizmu, które marka Zuiver wyznaje od początku swojego istnienia.

Celowi wykreowania spokojnej, sprzyjającej odpoczynkowi atmosfery służyło również użycie drewna, skóry, terrazzo, rattanowej plecionki, boucle, czyli materiałów przyjaznych naturze i mieszkańcom, a także nadanie przedmiotom organicznych, obłych kształtów – łagodnych i wręcz zapraszających do relaksu. Równie miłe dla oka i dobrze przez wszystkich tolerowane są dominujące w kolekcji kolory. To beże, brązy, odcienie pasteli, zieleni i przybrudzonego oranżu – nie mdłe, ale i nie jaskrawe.

 

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także